کد خبر : 1017298 | 06 مرداد 1392 ساعت 15:44 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

جباری‌زاده:

آلومینیوم با مظلومی به لیگ برتر بر‌می‌گردد

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان گفت: در بین تمامی گزینه‌هایی که بر روی آن ها نظر داشتیم بهترین گزینه پرویز مظلومی بود.

آلومینیوم با مظلومی به لیگ برتر بر‌می‌گردد
حسین جباری‌زاده پس از انتخاب پرویز مظلومی به عنوان سرمربی آلومینیوم اظهار کرد: پرویز مظلومی سال گذشته با حضورش توانست تیم آلومینیوم را با برنامه کرده و در 9 بازی پایانی به عقیده کارشناسان نمایش دلپذیری از آلومینیوم دیدیم که البته با بدشانسی نتوانستیم جواز بقا در لیگ برتر را کسب کنیم.
به گزارش ایسنا،وی با بیان اینکه امیدواریم مظلومی بتواند آلومینیوم را بار دیگر به لیگ برتر برساند، اظهار کرد: اکنون تنها هدفمان حضور در لیگ برتر است و به همین واسطه بازیکنانی را جذب کردیم که ما را به این هدف برساند.
جباری زاده با اشاره به اینکه از سه شنبه هفته جاری اردوی ده روزه ای تیم آلومینیوم در کردان کرج برگزار خواهد کرد، اظهار کرد: پس از تعطیلی سه روزه اردویی دیگر در سرعین اردبیل ترتیب داده‌ایم که امیدواریم بتوانیم به خوبی مهیا حضوری پرقدرت در لیگ برتر شویم.
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان در پایان درباره اضافه کردن بازیکنان بومی رده سنی تیم آلومینیوم همچون افتاری، سلیمی و فرخ نژاد به تیم بزرگسالان، گفت: تیم آلومینیوم نشان داده در زمینه بازیکن سازی نقش مهمی در استان هرمزگان داشته و اکنون شرایط را برای اضافه کردن بازیکنان ملی پوش هرمزگانی همچون سلیمی و افتاری به تیم بزرگسالان مهیا دیدیم.

دیدگاه‌ها