کد خبر : 1018119 | 15 مرداد 1392 ساعت 12:16 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

رودباریان: اتفاقات کرمان صورت خوشی نداشت

دروازه‌بان تیم فوتبال مس گفت: از نیمکت‌نشینی در دو بازی گذشته ناراحت نیستم و خودم هم می‌دانستم که شرایط خوبی ندارم.

رودباریان: اتفاقات کرمان صورت خوشی نداشت
حسن رودباریان در خصوص دیدار مس مقابل پرسپولیس عنوان کرد: پرسپولیس همواره بزرگ بوده و خواهد بود.امسال هم تیم خوبی دارد و ما فردا بازی سختی خواهیم داشت. باید در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس برویم و این کار را برای ما سخت‌تر خواهد کرد.
به گزارش فارس ، وی ادامه داد: فصل را خوب شروع نکردیم. البته با توجه به اینکه تیم ما تلفیقی از بازیکنان با تجربه و جوان است می‌توانیم به آینده امیدوار باشیم و حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم. مطمئنا با توجه به انگیزه‌ای که بازیکنان مس دارند بازی فردا می‌تواند شخصیت واقعی تیم را نشان بدهد.
دروازه‌بان مس در مورد اینکه در دو دیدار 2 امتیاز کسب کرده‌اند، خاطرنشان کرد: ما در بازی مقابل راه‌آهن 10 نفره شدیم اما متاسفانه در کرمان موقعیت خوبی داشتیم که 3 امتیاز را بگیریم، اما چنین اتفاقی رخ داد. به هر حال به بازی‌های آینده امیدوار هستیم.
رودباریان در خصوص نیمکت‌نشینی‌اش در دو بازی اخیر، گفت: من دیر به تیم ملحق شدم و زمان می‌خواهد تا با بازیکنان هماهنگ شوم. از این موضوع ناراحت نیستم فوتبال یک بازی گروهی است و مربی‌ هم مطمئنا از آماده‌ترین بازیکنان خود استفاده می‌کند. خودم می‌دانستم که در دو سه هفته ابتدایی شرایط خوبی ندارم اما هم‌اکنون به آمادگی صددرصد رسیده‌ام اما حضورم بستگی به نظر سرمربی دارد.
وی در مورد اتفاقاتی که پیش از فصل برای مس در کرمان به وجود آمد و باعث تغییر سرمربی این تیم شد، عنوان کرد: ‌متاسفانه این موضوع صورت خوشی نداشت و زمان بدی رخ داد. چند روز به شروع لیگ مانده بود و این اتفاق صورت خوبی نداشت. شاید دو سه نفر این اتفاقات را رقم زدند. سایر هواداران به فکر مس هستند و برای موفقیت آن تلاش می‌کنند. به هر حال هواداران دوست داشتند اسکلت تیم حفظ شود و پس از جدایی هفت هشت بازیکن دل‌نگران شدند و باعث شد چنین اتفاقاتی رقم بخورد که در نهایت باعث رفتن تقوی شد.
رودباریان افزود: تقوی زحمت زیادی در دوران بدنسازی و بازی‌های دوستانه برای مس کشید. به هر حال با آمدن یاوری که مربی باتجربه و دانایی است، امیدوارم شرایط مس در ادامه بهتر شود.
دروازه‌بان سابق تیم‌ملی در خصوص بازگشتش به تیم ملی گفت: به هر حال در سال جام جهانی قرار داریم و همه تلاش می‌کنند که به تیم ملی راه یابند و این موضوع بازی‌ها را سخت‌تر هم خواهد کرد. اما من هم تمام تلاش خود را می‌کنم که به تیم ملی راه یابم.

دیدگاه‌ها