کد خبر : 1018611 | 20 مرداد 1392 ساعت 19:30 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

خطیب: چون کار می‌کنم، انتقاد می‌کنند

سرپرست فدراسیون کشتی اعتقاد دارد افرادی که خوب کار می‌کنند انتقادهای زیادی به آنها می‌شود.

خطیب: چون کار می‌کنم، انتقاد می‌کنند
حجت‌الله خطیب، سرپرست فدراسیون کشتی در حاشیه مراسم تجلیل از رؤسای فدراسیون‌ها از وزیر ورزش در جمع خبرنگاران درباره عملکرد وزارت ورزش، گفت: وزارت ورزش عملکرد خوبی داشته و می‌توانیم بگوییم بعد از انقلاب مسیری که طی شده، رو به رشد بوده است. این روند در زمان عباسی با سرعت بیشتری ادامه پیدا کرد، به طوری که در بسیاری از ورزش‌ها جهانی شدیم.
به نقل از فارس، وی درباره عملکرد کشتی، اظهار داشت: ما در کشتی جهانی بودیم و توفیقاتی که داشتیم با وجود فراز و فرودهای مختلف در زمان من موفقیت‌ها تکرار شد.
سرپرست فدراسیون کشتی در پاسخ به این سؤال‌ها که اما انتقادها به شما زیاد بود، تصریح کرد: کسی که کار می‌کند به او انتقاد می‌شود، چون من کار می‌کنم انتقاد می‌کنند.
خطیب درباره مشکلاتی که برای کشتی‌گیران نوجوان در بلغارستان پیش آمده بود و کمک مالی کمیته المپیک برای بازگشت آنها به ایران، عنوان کرد:‌ 34 هزار دلار به تیم دادیم، شما فکر کنید این پول را چند روز در ایران می‌توانید خرج کرده و زندگی کنید، حال مغولستان، واحد پولش نسبت به دلار بالاست باید دید چرا این مشکل پیش آمده و چرا سرپرست صحبت نکرد و فقط مربی حرف زد.
سرپرست فدراسیون کشتی در پاسخ به سؤال خبرنگاری که پرسید چرا ورزشکاران اعزامی به مسابقات پیش‌رو جدا جدا راهی شدند، عنوان کرد: آژانس‌های ما از ترکیه، قطر و امارات باید ببینند چند سهمیه می‌توانند بگیرند، به همین دلیل ما آنها را جدا جدا می‌فرستیم.
وی درباره وضع مالی فدراسیون، خاطرنشان کرد: پول در آوردن در هر مجموعه ای نیاز به تلاش دارد، اکنون که دچار تحریم اقتصادی هستیم، برای هر مدیری دوره سختی است. کشتی ایران همیشه شاگرد اول بوده و نیاز به تکاپو دارد. ما نمی‌توانیم مانند خیلی از رشته‌ها در کشتی اعزام نداشته باشیم.
خطیب درباره حذف دو وزن از کشتی عنوان کرد: این موضوع را در خبرگزاری‌ها دیدم، با این حساب شانس مدال ما کم می‌شود. در این خصوص به فیلا و کمیته ملی المپیک اعتراض کرده‌ایم.

دیدگاه‌ها