کد خبر : 1018904 | 23 مرداد 1392 ساعت 13:17 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

هواپیمای پرسپولیس اختصاصی نیست

قائم‌مقام باشگاه راه‌آهن سورینت گفت: هواپیمایی که به نام پرسپولیس است مختص این باشگاه نیست و پروازهای دیگری هم خواهد داشت.

هواپیمای پرسپولیس اختصاصی نیست
کاظم امانی در خصوص اینکه باشگاه پرسپولیس از عنوان اختصاصی برای هواپیمای قشم ایر استفاده کرده، عنوان کرد: این هواپیما اختصاصی نیست و متعلق به باشگاه سورینت است. امکان دارد پروازهای دیگری هم این هواپیما داشته باشد. ما اگر هر باشگاه دیگری درخواست همکاری در زمینه‌های اقتصادی بدهد این کار را انجام می‌دهیم.
به گزارش فارس ، وی ادامه داد: ما نگاه عمده‌ای به بحث تجاری داریم و می‌خواهیم که در بخش خصوصی درآمدزایی داشته باشیم در فوتبال ایران باشگاه‌ها هزینه‌بر هستند و به همین دلیل شاید انگیزه‌ای برای بخش خصوصی وجود نداشته باشد اما ما می‌خواهیم علاوه بر هزینه بتوانیم درآمدزایی هم داشته باشیم.
قائم‌مقام باشگاه راه‌آهن خاطرنشان کرد: ما به علت اینکه به هواداران پرسپولیس علاقه‌مندیم حمایت‌هایی را از این تیم انجام می‌دهیم و هفته آینده هم اولین هواپیمای قشم‌ایر به عتبات عالیات با رنگ قرمز و اسم هواپیمای پرسپولیس انجام خواهد شد. البته این هواپیما برای سایر باشگاه‌ها هم خواهد بود و اگر اعلام آمادگی کنند چنین کاری را انجام می‌دهیم.
امانی با اشاره به مشکلات ایران در بحث آکادمی تیم‌های پایه خاطرنشان کرد: ما قوانین ثابتی در ایران نداریم، مثلاً زمانی که بازیکنی را استعدادیابی می‌کنیم و او به سن 18 سالگی می‌رسد امکان دارد که از تیم جدا شود درحالیکه در اروپا چنین موضوعی وجود ندارد و تیم‌ها اگر بازیکنی را استعدادیابی کردند با او قرارداد چندساله می‌بندند اما در ایران چنین موضوعی وجود ندارد و بحث قراردادهای طولانی‌مدت هم مطرح نیست.
وی افزود: اگر چنین قانونی درست شود ما با مسئولان بارسلونا صحبت کردیم تا آنها در ایران حاضر شوند و در بحث آکادمی با یکدیگر همکاری مشترکی داشته باشیم و بازیکنان مستعد را شناسایی کنیم و بتوانیم از آنها در تیم بزرگسالانمان استفاده کنیم.

دیدگاه‌ها