کد خبر : 1019033 | 25 مرداد 1392 ساعت 08:02 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

حضور تیم بابک معصومی در لیگ فوتسال

مسئولان استان البرز با ابراز تمایل از خرید امتیاز تاسیسات از ورود تیمی به نام بابک معصومی در رقابت های لیگ برتر فوتسال خبر دادند.

حضور تیم بابک معصومی در لیگ فوتسال
دومین سالگرد بابک معصومی، کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال روز گذشته در امامزاده طاهر کرج برگزار شد که در این مراسم برخی از پیشکسوتان فوتسال و جمعی از مسئولان استان البرز حضور داشتند.
علی صانعی، سرمربی سابق تیم ملی ضمن بیان پیشنهادی به مسئولان استان البرز به فارس گفت: با توجه به اینکه بابک بازیکنان زیادی را از همین کرج به تیم ملی معرفی کرده است به مسئولان استان البرز پیشنهاد می کنم تا تیمی را با نام بابک معصومی تشکیل دهند و در رقابت ها شرکت کنند تا نام او همواره زنده بماند.
وی تاکید کرد: این موضوع هزینه زیادی ندارد و کار دشواری هم نیست اما می تواند در جهت یاد و خاطره این اسطوره حرکت مثبتی باشد. ما هم به عنوان مربی حاضر هستیم تا هر گونه کمک معنوی در این راستا انجام دهیم.
علیرضا جوانمردی، مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز درباره این پیشنهاد صانعی به فارس گفت: پیشنهاد بسیار خوبی است و ما از این موضوع استقبال می کنیم. هفته آینده معاون ورزشی ما به کمک هیئت فوتبال این کار را پیگیری خواهند کرد. تیم قدرتمندی و در شان بابک معصومی تشکیل می دهیم و برای حضور در سطح اول رقابت ها تلاش می کنیم.
وی ادامه داد: حداقل کاری که می توانیم برای بابک انجام دهیم همین موضوع است. امیدواریم این تیم به بزرگی منش بابک معصومی باعث افتخار استان البرز شود. صد در صد پیگیر این مسئله خواهیم بود.
با توجه به اینکه تیم فوتسال تاسیسات دریایی قصد فروش امتیاز خود را دارد جوانمردی در واکنش به این پیشنهاد تاکید کرد: همین کار را خواهیم کرد. در این زمینه با نژادفلاح صحبت می کنم. امیدوارم که مسئله خاصی نباشد و بتوانیم وارد لیگ شویم.

دیدگاه‌ها