کد خبر : 1019071 | 25 مرداد 1392 ساعت 13:01 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

چاوشی: از استقلال بهتر بودیم اما نبردیم

مهاجم تیم فوتبال داماش گیلان گفت: دیروز بازی خوبی انجام دادیم و از استقلال بهتر بودیم اما نتوانستیم به پیروزی برسیم.

چاوشی: از استقلال بهتر بودیم اما نبردیم
افشین چاوشی در مورد شکست تیمش مقابل استقلال گفت: دیروز بازی خوبی انجام دادیم اما پیروز نشدیم خیلی بهتر از دیدارهای قبل بودیم و کسب سه امتیاز برایمان حیاتی بود که از آن محروم شدیم.
به نقل از فارس، وی در مورد انتقادات امیر عابدینی به داوری و عدم دیده شدن پنالتی‌های داماش عنوان کرد: نمی‌خواهم در مورد داوری صحبت کنم اما دو صحنه وجود داشت که داور می‌توانست اعلام پنالتی کند. به هر حال اتفاقی بود که افتاد و باید تلاش کنیم تا در جریان مسابقه پیروزی را به خود اختصاص دهیم.
چاوشی در مورد اینکه در این فصل هنوز به پیروزی نرسیده‌اند، خاطرنشان کرد: وضعیت نتیجه‌گیری تیم خراب است کسب سه امتیاز از پنج مسابقه اصلا خوب نیست. قول می‌دهم هفته به هفته بهتر شویم و مقابل گسترش فولاد سپاهان 6 امتیاز را کسب کرده و به جایگاه‌مان سامان بدهیم.
مهاجم داماش گیلان در مورد مشکلات مالی تیمش اظهار داشت: این مشکلات در حال حل شدن است در دو هفته اخیر مبلغ کمی را امیر عابدینی به تیم تزریق کرده و قرار است به زودی پولی به تیم داده شود تا بچه‌ها از لحاظ روحی روانی شرایط بهتری پیدا کنند.
چاوشی در مورد دیدار مقابل گسترش فولاد تبریز گفت: آنها تیم دونده و با انگیزه‌ای هستند بازی سختی داریم اما با تمرکز فراوان با این هدف به تبریز می‌رویم که سه امتیاز را کسب کنیم.

دیدگاه‌ها