کد خبر : 1019181 | 26 مرداد 1392 ساعت 10:34 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

عاری: بازیکنان سنگ تمام گذاشتند

سرپرست تیم فوتبال فجرسپاسی گفت: بازیکنانمان در نیمه دوم سنگ تمام گذاشتند و ما زرنگ بودیم که توانستیم 3 امتیاز را بگیریم.

عاری: بازیکنان سنگ تمام گذاشتند
محمد عاری در خصوص پیروزی فجرسپاسی مقابل سپاهان پس از 4 هفته شکست متوالی اظهار داشت: پیروانی جرات و جسارت خود را نشان داد در همه کارها موضوع اصلی توکل بر خداست. سرمربی تیم هم این کار را انجام داد. او تغییرات زیادی در تیم انجام داد و به جوان‌ها میدان داد که آنها هم بخوبی توانستند اعتماد او را جلب کند.
به گزارش فارس،وی ادامه داد: پیروانی از بازیکن 19 ساله‌ای استفاده کرد و به او گفت که جایی به این راحتی پیدا نمی‌شود که بخواهی خود را نشان دهی. بازیکنان هم در دیدار روز گذشته فعل خواستن را صرف کردند البته در دیدارهای گذشته هم چنین کاری را انجام می‌دادند اما جواب نمی‌گرفتند.
سرپرست فجرسپاسی خاطرنشان کرد: بازیکنان هوشیار بودند و در نیمه دوم سنگ تمام گذاشتند. بازی بسیار خوبی انجام دادند و توانستند مقابل سپاهان به برتری برسند.
عاری در خصوص اینکه پیروانی از معدنچی و کریمیان استفاده نکرده بود، یادآور شد: ما در دیدار روز گذشته آفند و کریمیان را به علت مصدومیت در اختیار نداشتیم و در مورد سایر بازیکنان هم برنامه به این گونه بود که از بازیکنان جوان استفاده شود. به هر حال در بازی‌های گذشته نفرات به میدان رفته بودند و پیروانی قصد داشت تغییر و تحول در تیم به وجود آورد.
سرپرست فجرسپاسی در مورد اینکه سرمربی سپاهان معتقد بوده فجر روی اشتباهات تیمش به گل رسیده،‌ گفت: هر کس که در ورزشگاه بود دید که سپاهان در نیمه دوم هیچ حرفی برای گفتن نداشت. حالا بی‌انصافی است که بخواهیم اینقدر این موضوع را کوچک کنیم. سپاهان روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسید اما 2 گلی که ما به ثمر رساندیم واقعا روی برنامه و تاکتیک بود. کدام اشتباه صورت گرفت؟
وی افزود: به هر حال تیمی که میلیاردی هزینه می‌کند باید توجیهی هم انجام دهد. سپاهان حداقل 4-5 برابر فجرجرسپاسی هزیزنه کرده است و چنین توجیهی هم طبیعی است. به هر حال در فوتبال اشتباه طبیعی است. زمانی که تیمی فشار می‌آورد دفاع هم اشتباه می‌کند. ما زرنگ بودیم که 3 امتیاز را گرفتیم. حالا اسم این را هر چه می‌خواهند بگذارند.
عاری در مورد تاخیری که در ابتدای بازی به وجود آمد، گفت: به علت اینکه پایه‌های یکی از نورافکن‌های ورزشگاه در ضلع شرقی روشن نبود، 10 دقیقه بازی دیرتر شروع شد و من نمی‌خواهم در مورد علت این مسائل توضیح دهم. وارد این قضایا هم نمی‌شوم. به هر حال در شیراز مشکلات زیاد است.

دیدگاه‌ها