کد خبر : 1019389 | 27 مرداد 1392 ساعت 20:43 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش فدراسیون به خبر درگیری خطیب

فدراسیون کشتی درباره خبر درگیری سرپرست این فدراسیون با گزارشگر دوربین خبرساز توضیحاتی را ارائه کرد.

واکنش فدراسیون به خبر درگیری خطیب
س از انتشار خبر درگیری سرپرست فدراسیون کشتی با خبرنگار دوربین خبرساز، روابط عمومی فدراسیون کشتی درباره این خبر توضیحاتی را ارائه کرد که در زیر آمده است.
در توضیح مطلب امروز تحت عنوان ((درگیری سرپرست فدراسیون کشتی با خبرنگار دوربین خبرساز)) به استحضار میرساند که به رغم همه تخریب‌ها و مسائل حاشیه‌ای که از سوی برخی افراد معلوم الحال برای فدراسیون کشتی، موفقیت‌ها و پیروزی‌های کشتی ایران کماکان ادامه دارد و پس از کسب عنوان سومی جوانان فرنگی‌کار ایران در رقابت‌های جهانی بلغارستان، هم اکنون شاهد درخشش کشتی‌گیران آزادکار جوان در مسابقات جهانی فوق هستیم، ولی متاسفیم که برخی‌ها دنبال حاشیه‌سازی هستند و بدنبال ایجاد فضای مسموم و تخریب هستند که هیچکدام از این مسائل تاکنون در راه اهداف فدراسیون خللی ایجاد نکرده است.
حقیقت اینجاست که می‌دانید که کشتی در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد و هیچکدام از حواشی و نداری‌ها نتوانسته مانع پیشرفت این رشته در دنیا شود.
در ضمن گفت و گوی بین خبرنگار محترم دوربین خبرساز و آقای خطیب سرپرست فدراسیون کشتی یک گفت و گوی عادی بود که روال طبیعی خود را طی می‌کرد ولی علیرغم تاکید سرپرست فدراسیون کشتی بر حفظ منافع ملی و عدم بیان برخی کاستی‌ها و کمبودها که ناشی از مشکلات کلان اقتصادی کشور است، خبرنگار شبکه خبر اصرار به بیان برخی کمبودها از زبان سرپرست فدراسیون را داشت و همین موضوع باعث شد تا سرپرست فدراسیون از ادامه گفت و گو خودداری کند و بحثی هم در خصوص بی احترامی به شخص خبرنگار محترم شبکه خبر نبود.
با این وجود روابط عمومی فدراسیون کشتی اعلام می‌کند که این فدراسیون همواره پاسخگوی خبرنگاران و رسانه‌های محترم بوده و استدعا دارد در یک فضای تعامل دوطرفه و با حفظ منافع ملی نسبت به انعکاس تمامی اخبار کشتی همه ما و رسانه‌ها وظیفه داریم که اقدام کنیم.
در ضمن اگر کشتی‌گیران فرنگی‌کار و آزادکار جوان ما در مسابقات جهانی بلغارستان بخاطر حفظ آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و دفاع از مردم مظلوم فلسطین به کشتی‌گیران رژیم غاصب برخورد نمی‌کردند اکنون مقامی که در رده تیمی بدست می‌آمد بسیار بهتر از عناوین فعلی بود با این وجود فدراسیون کشتی حفظ ارزش‌های نظام را از هر عنوان و مقامی ارجح‌تر می‌داند

دیدگاه‌ها