کد خبر : 1019420 | 28 مرداد 1392 ساعت 10:04 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

کاپاروس: مقابل بارسا مثل سانتوس بازی کردیم

سرمربی تیم لوانته معتقد است که تیمش شب گذشته مقابل بارسلونا مانند سانتوس بازی کرده است.

کاپاروس: مقابل بارسا مثل سانتوس بازی کردیم
خواکین کاپاروس در نشست خبری پس از شکست هفت بر صفر شاگردانش مقابل بارسلونا اظهار داشت: تغییر زیادی در تاکتیک‌های بارسلونا، انگیزه تیم برای گلزنی و شیوه فشار وارد کردن آنها رخ نداده بود. تیم مثل همان تیم تحت هدایت گواردیولا بود. برای ما شروع فصل مقابل چنین تیمی خیلی زیاد بود. باید ببینیم در مسابقه بعدی چه می‌کنیم. دفعه بعد می‌توانیم مقابل رئال خوب بازی کنیم تا این بازی‌ها را از سر راهمان برداریم. اینجا نشستن همیشه سخت است و وقتی سخت‌تر می‌شود که تیمتان مثل امشب در هم کوبیده شده باشد.
به گزارش فارس، وی ادامه داد: مایه تأسف است زیرا تمام ماه برای این مسابقه کار کرده بودیم اما قلب تیم را از دست داده‌ایم (ایبورا که به سویا رفته است). حداقل اکنون خروج گومیس از تیم قطعی شده است. نمی‌خواهم از عملکرد داور انتقاد کنم اما وقتی رئال، بارسلونا یا حتی بایرن‌مونیخ بازی می‌کنند خیلی خطاها نادیده گرفته می‌شود و ما اینگونه رقابت نمی‌کنیم.
سرمربی لوانته خاطرنشان کرد: به معنای واقعی کلمه حمله نمی‌کردیم. مثل سانتوس در دیدار دوستانه با بارسلونا بازی کردیم؛ اولین خطای خود را زمانی انجام دادیم که دو گل عقب بودیم.

دیدگاه‌ها