کد خبر : 1019802 | 01 شهریور 1392 ساعت 11:05 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

کوزه‌گری:انتظار داشتیم نوجوانان روی سکو بروند

رئیس فدراسیون هندبال درباره عملکرد تیم ملی نوجوانان در مسابقات نانجینگ چین گفت: انتظار داشتیم که نوجوانان ایران جزو سه تیم برتر باشند و باید بررسی شود چرا برخلاف بازی های خوب در نیمه نخست در اواخر نیمه دوم شکست می خوردند.

کوزه‌گری:انتظار داشتیم نوجوانان روی سکو بروند
جلال کوزه گری درباره عملکرد ملی پوشان نوجوان ایران در بازی های آسیایی نانجینگ گفت: باید عملکرد بازیکنان را در هر بازی با توجه به قدرت حریفان ارزیابی کنیم. هیچ گاه نمی توان در هندبال تیمی مثل قطر یا کره جنوبی را با پاکستان و سوریه مقایسه کرد. باید بررسی کرد تا مشخص شود چرا تیم نوجوانان ایران همیشه نیمه اول را می برد و در نیمه دوم نمی تواند نتیجه را حفظ کند.
وی افزود: نتایج تیم ملی مقابل تیم های قدرتمند آسیا نزدیک بود و نهایتا با یکی دو اختلاف شکست خوردند. بازی ها برای رده سنی نوجوانان برگزار می شد. طبیعی است که بازیکنان همه تیم ها در این رده سنی اشتباه داشته باشند. نمی‌توان خیلی به بازیکنان ایراد گرفت. البته خود ما فکر می کردیم که نوجوانان ایران شایستگی حضور در جمع سه تیم برتر مسابقات را داشتند. ورزش همین است و برد و باخت دارد. بازیکنان ایران نتوانستند در لحظات آخر بازی با قطر را کنترال کنند وگرنه شاید الان روی سکو رفته بودند.
کوزه گری درباره برنامه های تیم ملی بزرگسال هم گفت: تقریبا 90 درصد بازیکنان شاخص ملی ایران جذب تیم باشگاه ثامن الحجج سبزوار شده اند. نهایتا یکی دو بازیکن باید به ترکیب آن ها اضافه شود. خب تیم ثامن الحجج تمریناتش را پیگیری می کند. بازی های لیگ برتر هم می تواند برای ترکیب تیم ملی ایران در تیم سبزوار مثل بازی تدارکاتی باشد. از سوی دیگر همین تیم قرار است به مسابقات جام باشگاه های آسیا برود. بعد از آن هم سعی می کنیم چند بازی تدارکاتی هم قبل از مسابقات جام ملت ها برگزار کنیم. با این شرایط و با توجه به توانایی بازیکنان خود فکر می کنم شانس بالایی برای صعود به جام جهانی داریم.
رئیس فدراسیون هندبال درباره مشکل بوجودآمده در مسدود شدن مسیر ورودی ساختمان فدراسیون خاطرنشان کرد: این مشکل براساس تصمیم مسئولان مجموعه ورزشی انقلاب صورت گرفت. ما بلافاصله نسبت به مسدود شدن مسیر اصلی ورودی فدراسیون اعتراض کردیم و مستندات خود را در این باره ارائه دادیم. فکر می کنم ظرف یکی ، دو روز آینده این مشکل برطرف شود. البته مطمئنا طرف مقابل هم برای این کار دلایلی داشته و مثلا خواسته انتظارات را برآورده کند. به هر حال موضوع دیگر حل شده است.

دیدگاه‌ها