کد خبر : 1019808 | 01 شهریور 1392 ساعت 11:25 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

خطیب: از عملکرد جهاندیده ناراضی‌ام

حجت‌اله خطیب با انتقاد از عملکرد تیم کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان در مسابقات جهانی از احتمال برکناری مجید جهاندیده خبر داد.

خطیب: از عملکرد جهاندیده ناراضی‌ام
سرپرست فدراسیون کشتی با بیان اینکه از عملکرد سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان راضی نیست در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: متاسفانه جهاندیده تنها فرافکنی می کند و کارش چندان خوب نیست. از ابتدا هم می دانستم که او تیم را خوب نمی تواند اداره کند اما دست من نیست که بخواهم او را برکنار کنم و سیستم او را باید بردارد.
به نقل از تسنیم، خطیب افزود: این آقا متاسفانه بیشتر از آنکه دنبال کار فنی باشد، فرافکنی می کند و زمانی که از او در ارتباط با نتایج ضعیف مغولستان سئوال می کنیم او می گوید نان و آب نداشتم.
سرپرست فدراسیون کشتی در پاسخ به این سئوال که آیا جهاندیده برکنار خواهد شد، خاطرنشان کرد: من در ارتباط با برکناری او تصمیم نمی گیرم و شورای فنی تصمیم نهایی را اتخاذ خواهد کرد، با این حال من هم زمزمه رفتن او را پیش از مسابقات جهانی در جلسات شنیده بودم و در جلسات چندان از عملکرد او راضی نبودند. با این حال همه چیز در آینده مشخص می شود.
وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا اعزام 92 نفر به مسابقات جهانی مجارستان صحت دارد یا خیر؟ تصریح کرد: شورای برون مرزی تنها با حضور 42 نفر در مسابقات جهانی موافقت کرده است. البته ما از مدت ها قبل با یک آژانس هواپیمایی صحبت کردیم تا آنها کار اعزام را پیگیری کنند. حتی به شخصه با رئیس فدراسیون کشتی مجارستان صحبت کردم و به او گفتم که چون ایران تماشاگران زیادی دارد، برای اعطای ویزا به این افراد تسهیلاتی فراهم شود. در چنین شرایطی بعید می دانم که کسی خودش بتواند ویزای مجارستان را بگیرد و به همین دلیل افرا زیادی از طریق فدراسیون اما با هزینه شخصی راهی مجارستان شدند.
خطیب ادامه داد: ما تنها همان 42 نفر را اعزام می کنیم و خبرنگاران و عکاسان و سایر افراد با هزینه شخصی خود به مجارستان خواهند رفت.

دیدگاه‌ها