کد خبر : 1020720 | 09 شهریور 1392 ساعت 15:46 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

شجاعی: یک پاس درست هم به من نرسیده

مهاجم مس کرمان که در فصل گذشته با گلزنی‌های فراوانش و هت‌‌تریک‌های پشت سر همش برای خودش اسم و رسمی دست و پا کرده بود در این فصل دچار بدشانسی شده و هنوز نتوانسته آنطور که باید و شاید برای مس کار کند.

شجاعی: یک پاس درست هم به من نرسیده
مهاجم مس کرمان که در فصل گذشته با گلزنی‌های فراوانش و هت‌‌تریک‌های پشت سر همش برای خودش اسم و رسمی دست و پا کرده بود در این فصل دچار بدشانسی شده و هنوز نتوانسته آنطور که باید و شاید برای مس کار کند. مصطفی شجاعی مهاجم مس معتقد است که بدشانسی‌ها تمام می‌شود مصاحبه سایت گل را با او بخوانید.
-مثل اینکه مس طلسم شده است؟
ما هم نمی‌دانیم چرا اینطور نتیجه می‌گیریم واقعا خسته شده‌ایم ما در اکثر بازی‌ها سوار بر بازی هستیم و خوب کار می‌کنیم اما توپ‌هایمان توی گل نمی‌رود بدشانسی گریبانمان را گرفته اما همیشه اینطور نیست و مطمئن باشید به زودی روی دور می‌افتیم.
-کسی انتظار نداشت شما در خانه به ملوان ببازید؟
ما همگی برای برد به میدان رفته بودیم و هدفمان یک برد پرگل بود، ملوان هیچ حرفی برای گفتن نداشت و فقط روی ضدحملات دروازه ما را باز کرد. مطمئنن باشید اگر در شرایط عادی با اختلاف 4 گل ملوان را می‌بردیم نمی‌دانم چرا دراین بازی توپ‌های ما به گل نمی‌رفت. قسمت بود و من هم به ملوان احترام می‌گذارم امیدوارم طلسم نبردن را زودتر بشکنیم و با یک برد شادی را به کرمان بیاوریم.
-بعد از تعویض ناراحت بودی و حتی قلمبند خود را به زمین کوبیدی، ناراحتی‌ات از تعویض بود یا چیز دیگر؟
به هیچ عنوان از تعویض خودم ناراحت نبودم در بازی قبلی هم زودتر از این از زمین خارج شدم من ناراحتی‌ام از این بود که چرا نتوانستم برای تیمم گلزنی کنم. مردم منتظر شادی هستند و از من انتظار درارند و من وقتی یکی، دو موقعیت را دراین بازی از دست دادم و هنگام تعویض از دست خودم عصبانی بود که چرا نتوانستم گلزنی کنم. من همیشه به تصمیم مربی تیم احترام می‌گذارم و از تعویض ناراحت نمی‌شوم.
-در گلزنی امسال موفق نبودی؟
راستش هنوز پاس درست حسابی برای من نیامده تا حداقل بزنم بیرون اما درست می شود و دوباره می شوم همان مصطفی ای که هواداران دوست دارند.
-به نظرت مشکل مس کجاست؟
مشکل مس عدم هماهنگی است و اینکه بازیکنان جدیدی به تیم اضافه شده‌اند که همین امر باعث می‌شود که تیم به زمان احتیاج داشته باشد تا هماهنگ شود. امیدوارم این مشکل هر چه زودتر حل شود تا دوباره همان مس همیشگی را مردم شاهد باشند.
-حال آقای مهدی محمدی چطور است؟
متاسفانه حال ایشان اصلا خوب نیست و ضریب هوشی ایشان روی 3 است. فقط باید دعا کنیم تا ایشان زودتر به سلامتی خودشان برسند.

دیدگاه‌ها