کد خبر : 1021235 | 15 شهریور 1392 ساعت 10:42 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

صادق‌زاده: وضعیت کامرانی فردا معلوم می‌شود

سرمربی تیم بسکتبال ماهان می گوید تمام تمرکز این تیم روی موفقیت در رقابت های باشگاه‌های آسیا است.

صادق‌زاده: وضعیت کامرانی فردا معلوم می‌شود
محسن صادق زاده در باره وضعیت تیم ماهان برای حضور در رقابت های بسکتبال باشگاه های آسیا اظهار کرد: شرایط تیم مناسب است و بچه ها کنار هم جمع شده و تمرین می کنند. ما یک تغییر در ترکیب داشتیم و آن حضور آرن داوودی بود. حامد آفاق را انتخاب نکردیم و به دلیل تاکید بر بازیکنان بومی از آرن داوودی استفاه خواهیم کرد. در کل با اینکه خیلی دیر کنار هم جمع شدیم سعی دارم تا با آمادگی کامل کار کنیم و در این روزهای باقی مانده با مرور سیستم هایمان به نقطه ایده آل مورد نظر برسیم.
به نقل از ایسنا، سرمربی تیم بسکتبال ماهان درباره این موضوع که گفته شده قرارداد مهدی کامرانی بسته شده و او همراه ماهان به اردن می آید بیان کرد: مهدی کامرانی رفتار بسیار حرفه ای داشت و در تمرین هایمان شرکت کرد اما وضعیت نهایی او تا شنبه مشخص خواهد شد. او با ما همکاری خوبی داشت و با تیم تمرین کرد، حالا فردا همه چیز مشخص می شود. اگر نتواند در کنار ما باشد عماد سلمانی را جایگزین خواهیم کرد اما به احتمال زیاد خود کامرانی با ما خواهد بود.
او در پاسخ به این سوال که کدام تیم ها را به عنوان حریفان اصلی ماهان در این دوره از مسابقات باشگاه‌های آسیا می داند؟ به ایسنا گفت: به نظر من اردن و بحرین اصلی ترین حریفان ما خواهند بود. شنیده‌ام الریان قطر نیز بسیار قدرتمند در رقابت ها شرکت خواهد کرد. قزاقستان دو بازیکن خارجی جذب کرده و تیم فیزیکی و خوبی به نظر می‌رسد. هنوز شرایط فیلیپین هم مشخص نیست اما در کل من اردن، قطر، قزاقستان و بحرین را از دیگر تیم ها بهتر می بینم.
صادق زاده در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد از این بازیکنان کسی برای لیگ نیز در تیم شما بازی کند؟ تصریح کرد: هم اکنون تمام سیاست باشگاه ماهان بر روی باشگاه های آسیا است و ما با تمام توان بر این رقابت تمرکز کردیم. در همین مدت نیز که ترکیب اصلی تیم کامل شده تنها به فکر باشگاه های آسیا بودیم و با تمام قدرت در این رقابت ها شرکت خواهیم کرد.
سرمربی ماهان در پایان به حضور سعید ارمغانی مربی تیم بسکتبال واشاش مجارستان در کنار خود اشاره کرد.

دیدگاه‌ها