کد خبر : 1021545 | 18 شهریور 1392 ساعت 09:52 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

ماهان در آستانه حذف از لیگ برتر بسکتبال

تیم بسکتبال ماهان به دلیل مشکلات مالی در آستانه حذف از لیگ برتر بسکتبال قرار دارد.

ماهان در آستانه حذف از لیگ برتر بسکتبال
دومین مهلت فدراسیون بسکتبال به تیم‌های بدهکار برای تسویه حساب بدهی‌های خود در حالی به پایان رسید که فولاد ماهان هنوز بدهی‌های خود را نسبت به بازیکنان پرداخت نکرده است و حتی چند بازیکن از جمله اصغر کاردوست شکایتی را به فدراسیون برای دریافت مطالبات خود داده‌اند.
به گزارش فارس، ماهانی‌ها که در دو فصل گذشته با ادعاهای فراوان و صرف هزینه‌های هنگفت وارد لیگ شدند، این روزها با مشکلات شدید مالی دست و پنجه نرم می‌کنند و بدهی‌های فصل گذشته خود را پرداخت نکرده‌اند.
فدراسیون بسکتبال در حالی ماهان را یکی از تیم‌های بدهکار معرفی کرده است که این تیم قرار است طی روزهای آینده به عنوان نماینده ایران در باشگاه‌های آسیا شرکت کند.
به گفته محمود مشحون فدراسیون طبق تصمیمی که گرفته است عمل خواهد کرد و فرقی هم ندارد چه تیمی بدهی‌های خود را تسویه نکرده باشد.
مشحون: از حضور ماهان جلوگیری خواهیم کرد
مشحون در این باره به فارس گفت: پس از پایان مهلتی که داده بودیم ماهان یکی از تیم‌هایی است که هیچ حرکتی برای پرداخت بدهی‌های خود نکرده است و با این وضعیت از حضور آنها در لیگ برتر جلوگیری خواهیم کرد. ضمن اینکه اصغر کاردوست از این بازیکنان طلب دارد و موضوع را به فدراسیون بسکتبال اطلاع داده است.
رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: همان طور که قول داده بودم از حق بازیکنان دفاع خواهم کرد. متاسفاته آنها در یکی 2 سال گذشته با صرف هزینه‌های زیاد و در اولین سال حضور می‌خواستند عنوان قهرمانی را از آن خود کنند، اما باید تصور این روزها را هم می‌کردند.
از سوی دیگر از اصفهان هم خبر می‌رسد ماهان به دلیل همین مشکلات مالی خودش پیش از این قصد کناره‌گیری از لیگ برتر داشته است. حتی در مورد اعزام این تیم به باشگاه‌های آسیا هم مشکلاتی وجود داشت که در نهایت مسئولان آن هرطور شده شرایط را برای شرکت در آسیا فراهم کردند.
اصفهان که یکی از مهدهای بسکتبال در کشور است در یکی 2 سال گذشته شاهد نزول این رشته در نصف جهان بوده است و دو فصل پیش هم ذوب‌آهن با قدمتی حدود 20 ساله در لیگ به دلیل ضعف مدیریت و مشکلات مالی منحل شد.
این تیم در حال حاضر تمرینات آماده‌سازی خود را برگزار می‌کند و از 22 شهریور به مصاف حریفان خود می‌رود.
قرار است طی یکی دو روز آینده وضعیت نهایی تیم‌های شرکت کننده در لیگ برتر مشخص شود. هنوز در مورد برگزاری لیگ با چه تعداد تیم تصمیم‌گیری نشده است.

دیدگاه‌ها