کد خبر : 1022728 | 30 شهریور 1392 ساعت 10:25 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

جعفری: گفته بودیم زمین حافظیه مناسب نیست

مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی گفت: پیش از این گفته بودیم که زمین حافظیه مناسب نیست.

جعفری: گفته بودیم زمین حافظیه مناسب نیست
جعفر جعفری در خصوص پیروزی فجر سپاسی در هفته دهم عنوان کرد: به هر حال همه بازیکنان و کادر فنی زحمت کشیدند و توانستیم در این دیدار به برتری برسیم. بازی تقریبا خوبی انجام دادیم اما نتیجه‌ای که کسب کردیم باب میلمان بود.
به گزارش فارس ، وی ادامه داد: در این فصل نتایج ضعیفی کسب کرده بودیم و عقب‌ماندگی زیادی داریم که این موضوع باید در دیدار‌های آینده برطرف شود. خوشبختانه روز گذشته با کسب سه امتیاز یک پله صعود کردیم و دو تیم بالای ما هم هم‌امتیاز هستند و به علت تفاضل گل در رده‌های بالاتر قرار دارند.
مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی در مورد اعتراض سرمربیان به زمین چمن ورزشگاه حافظیه یادآور شد: ما این موضوع را گفته بودیم اما متاسفانه سازمان لیگ با این موضوع مخالفت کرد تا نیم‌فصل باید در همین زمین بازی کنیم و کاری نمی‌توانیم انجام دهیم. یک زمین چمن دیگر داریم که آن هم مورد اعتراض همه است و فدراسیون هم با آن مخالف است.
جعفری تاکید کرد: متاسفانه در استان فارس حمایت‌ها هم از لحاظ پشتیبانی و هم از لحاظ زیرساختی ضعیف است. استان‌های دیگر با ما احداث ورزشگاه‌ها را آغاز کردند. آنها از ورزشگاه‌ها بهره‌برداری کردند اما هنوز ما اندر‌خم یک کوچه هستیم. از لحاظ پشتیبانی و زیرساختی واقعا ضعیف هستیم.
وی در مورد اینکه چرا در چمن ورزشگاه سعادت‌شهر بازی نمی‌کنند گفت: سعادت‌شهر 120 کیلومتر فاصله دارد همچنین نور و امکانات لازم را ندارد. زمین چمن صافی دارد اما تیم‌ها برای اسکان در آنجا با مشکلاتی روبرو می‌شوند.
مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی در مورد اینکه چرا پیمانکاری که دو ماه پیش ورزشگاه را بازسازی کرده بار دیگر این ورزشگاه با مشکل روبرو شده یادآور شد: این موضوع را باید اداره کل ورزش و جوانان استان پیگیری کند و او را مورد بازخواست قرار دهد.

دیدگاه‌ها