کد خبر : 1024109 | 12 مهر 1392 ساعت 13:13 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

اکبری: جرأت داشتیم به سئول نمی‌باختیم

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: به اشتباه کادر فنی باختیم و تیم را باید هجومی‌تر به میدان می‌فرستادند تا با سه مهاجم حمله کنیم.

اکبری: جرأت داشتیم به سئول نمی‌باختیم
یدالله اکبری در مورد حذف استقلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل اف‌سی سئول کره جنوبی گفت: فکر می‌کنم تیم کره‌ای به آن چیزی که می‌خواست رسید و هدف خود را خیلی حرفه‌ای دنبال کرد. امیر قلعه‌نویی دو سه اشتباه فاحش داشت. نمی‌دانم او چرا محمد قاضی را از ابتدا به میدان نفرستاد و او را بسیار دیر به میدان فرستاد. حضور توأمان آرش برهانی،‌فرهاد مجیدی و محمد قاضی می‌توانست به استقلال که پیروزی می‌خواست کمک کند. بازی را خیلی راحت از دست دادیم البته تیم کره‌ای بسیار خوب بود و هر وقت اراده می‌کرد به زمین ما می‌رسید. کادر فنی در این زمینه دچار اشتباه شد.
به نقل از فارس، وی در مورد اینکه گفته می شود دستیاران امیر قلعه‌نویی نمی‌توانند به خوبی به او کمک کنند، عنوان کرد: من امیر قلعه‌نویی را می‌شناسم، او حرف اول و آخر را خودش می‌زند. ما راحت می‌توانستیم اف‌سی سئول را شکست بدهیم اما نباید با یک مهاجم بازی می‌کردیم. قلعه‌نویی باید آرش برهانی که تشنه گلزنی بود را در سمت راست، فرهاد مجیدی را در سمت چپ و محمد قاضی را به عنوان مهاجم نوک استفاده می‌کرد.
پیشکسوت استقلال در ادامه تاکید کرد: انتقادات به استقلال وارد است، البته تیم کره‌ای هم موقعیت‌های زیادی داشت و واقعا فوتبال بازی می‌کرد. اگر جای استقلال آن تیم به پیروزی احتیاج داشت بالای 3،4 گل می‌زد. ما حملات الکی انجام می‌دادیم و برنامه‌ای نداشتیم. باید با 3 مهاجم بازی می‌کردیم دیگر چنین موقعیتی پیش نمی‌آید. روی اشتباه کادر فنی نتیجه را از دست دادیم و باید هجومی کار می‌کردیم.
وی در مورد اینکه برخی می‌گویند بضاعت فوتبال ایران همین است، گفت:‌ به خدا اینطور نیست اگر جرأت داشتیم و ترس نبود راحت حریفمان را شکست می‌دادیم .اگر کادر فنی استقلال نمی‌ترسید پیروز می‌شدیم. درست است آنها روی اصول بازی می‌کردند اما بازیکنانشان برتری خاصی نسبت به ما نداشتند. ما فوتبال دیمی بازی می‌کردیم اما آنها برنامه داشتند.
اکبری در مورد اینکه آیا استقلال با این شکست دچار مشکلات می‌شود، اظهار داشت: بازیکنان استقلال بسیار بزرگ هستند و این تیم مهره‌های خوبی دارد. اینطور نیست که آنها با یک شکست دچار حاشیه شود و فکر نمی‌کنم تیم از این بابت دچار مشکل شود.

دیدگاه‌ها