کد خبر : 1024538 | 16 مهر 1392 ساعت 15:09 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

جباری‌زاده: قصد شکایت از قهرمانی را نداریم

مدیرعامل پیشین آلومینیوم هرمزگان تاکید کرد که با توجه به اشتباهات قهرمانی در بازی فصل پیش این تیم و راه‌آهن، قصد شکایت از این داور را ندارد.

جباری‌زاده: قصد شکایت از قهرمانی را نداریم
حسین جباری‌زاده در واکنش به این مسئله که آیا قضیه تبانی در داوری طی بازی فصل گذشته این تیم و راه‌آهن وجود داشته و اینکه آیا همین بازی یکی از عوامل سقوط آلومینیوم به لیگ یک شده است یا نه، گفت: نمی‌توانم در این مورد قضاوت کنم. فقط باید بگویم که در آن دیدار از دقیقه 80 تا 91 ما 3 گل دریافت کردیم آن هم دقیقا در شرایطی بود که بازیکن تیم ما از دقیقه 79 به علت ضربه‌ای که به دهانش خورده و باعث خونریزی شده بود از زمین بیرون رفت. دقیقا آقای داور (قهرمانی) به دلایلی مانند خونی بودن پیراهن وحید عسگری و یا خونریزی دهان او نگذاشت این بازیکن 10 دقیقه به زمین بیاید و در همان زمان ما 3 گل از راه‌آهن دریافت کردیم.
به گزارش تسنیم،وی در خصوص اینکه آیا تیمش از این قضیه متضرر نشده، اظهار داشت: اتفاقا خیلی اذیت شدیم. نه تنها در این بازی بلکه در بازی آخر که بین ذوب‌آهن و ملوان هم برگزار شد اذیت شدیم. البته اسم این مسئله را نمی‌شود تبانی گذاشت اما آن دیدار برای ما بسیار سرنوشت‌ساز بود. در آن مسابقه هیچ کدام از بازیکنان بزرگ ملوان به میدان نرفتند چون هم ملوان ماندنش در لیگ صددرصد بود و هم اینکه نیازی به 3 امتیاز نداشت.
مدیرعامل پیشین آلومینیوم هرمزگان در پاسخ به این سوال که با توجه به این اتفاقات رخ داده آیا قصد شکایت از محسن قهرمانی را دارد یا خیر، عنوان کرد: این طور نخواهد بود. اگر قرار بود کاری انجام شود همان موقع انجام می‌شد. فقط توصیه من به دوستان این است که در این مورد به خصوص تحقیقات گسترده‌ای انجام بدهند تا به کسی تهمتی وارد نشود و آبر و حیثیت کسی به باد نرود.
جباری‌زاده درباره اینکه آیا در طول حضورش در آلومینیوم هرمزگان با او برای مسئله تبانی تماسی گرفته شده، تصریح کرد: کسی جرات این کار را نداشت. البته ما پولی هم نداشتیم که کسی به ما پیشنهاد بدهد. این‌گونه پیشنهادها سمت پولدارها می‌رود.
وی ادامه داد: در بازی ما مقابل صبا هم داور یک پنالتی مسلم آلومینیوم را اعلام نکرد. فقط افسوس می‌خورم که ای کاش هیچ کدام از این اتفاقات رخ نمی‌داد و اعتقاد دارم که مابه لیگ یک سقوط نکردیم بلکه قوانین فدراسیون فوتبال باعث شد تا به لیگ یک برویم. در فوتبال ما وجود دو تیم بیشتر نه کسی را قهقرا می‌برد و نه کسی را به عرش، فقط این مسئله باعث شد میلیون‌ها هرمزگانی سرخورده شوند. آقایان همیشه از نام خلیج فارس مایع می‌گذارند اما این طور با ما برخورد شد.

دیدگاه‌ها