کد خبر : 1025038 | 22 مهر 1392 ساعت 17:19 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

شکست استقلال مقابل نفتون دسته سومی

تیم فوتبال استقلال در دیداری دوستانه مقابل تیم دسته سومی نفتون شکست خورد.

تیم فوتبال استقلال عصر امروز از ساعت 15 و 30 دقیقه در دیداری دوستانه مقابل تیم دسته سومی نفتون قرار گرفت که در پایان آبی‌پوشان با نتیجه 2 بر یک شکست خوردند.
به گزارش فارس، شاگردان قلعه‌نویی با ترکیب اولیه سیدمهدی رحمتی، حنیف‌ عمران‌زاده، میثم جودکی، احسان پیرهادی، مهران قاسمی، گوران لاوره، سیاوش اکبرپور، پژمان نوری، علیرضا نیکبخت واحدی، مهدی نظری و آرش برهانی وارد میدان شدند.
حریف آبی‌پوشان فراتر از حد انتظار ظاهر شد و توانست در دقایق ابتدایی توسط فرید همرنگ در دقیقه 5 به گل دست یابد. در ادامه بازیکنان استقلال روی دروازه حریف فشار آوردند و موقعیت‌هایی را خلق کردند که مهدی نظری در یک ریباند توانست گل تساوی‌بخش آبی‌پوشان را به ثمر برساند. استقلالی‌ها در اواخر نیمه اول صاحب ضربه پنالتی شدند که آرش برهانی در دقیقه 43 این توپ را به دستان دروازه‌بان کوبید و موقعیت را از دست داد.
در نیمه دوم بازیکنان استقلال توپ و میدان را در اختیار داشتند و موقعیت‌های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردند اما با بی دقتی بازیکنان این فرصت‌ها از دست رفت تا تیم حریف توسط مسعود بهرام‌پور به گل دوم دست یافت.
*داود حقی در نیمه دوم به جای گوران لاوره به میدان رفت. لاوره پس از تعویض نظاره‌گر بازی بود.
* در جریان نیمه دوم دو صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه نفتون اتفاق افتاد که داور پنالتی اعلام نکرد و تماشاگران حاضر شعار قهرمانی قهرمانی سر دادند.
* حنیف عمران‌زاده پس از تعویض در کنار زمین با پسر پژمان نوری شوخی می‌کرد تا جایی که گریه پسر نوری را درآورد!
*دروازه بان تیم حریف به قدری داد و بیداد می‌کرد سیروس دین محمدی به وی گفت این قدر داد نزن.

دیدگاه‌ها