کد خبر : 1025647 | 29 مهر 1392 ساعت 17:21 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

یووه قبل از منچستر رونالدو را خریده بود

مدیرعامل پیشین بیانکونری ادعا کرد این تیم پیش از منچستریونایتد اقدام به خرید برترین بازیکن جهان در سال 2008 کرده بود اما به دلایلی مجبور به کناره‌گیری از کورس جذب این ستاره پرتغالی شده است.

یووه قبل از منچستر رونالدو را خریده بود
لوچانو موجی با اعلام اینکه یوونتوس تحت مدیریت او و اسپورتینگ لیسبون 10 سال پیش برای انتقال کریستیانو رونالدو به تورین به توفق رسیده بودند، اظهار داشت: ما با اسپورتینگ لیسبون توافق کردیم که کریستیانو رونالدو را با مارچلو سالاس (مهاجم شیلیایی پیشین یوونتوس) معاوضه کنیم. حتی نمایندگانی از تیم ما به پرتغال سفر کردند اما قراردادی منعقد نشد و سالاس به ریورپلاته آرژانتین پیوست.
به نقل از تسنیم، موجی افزود: دلیل اینکه ما نتوانستیم رونالدو را به تورین بیاوریم این بود که منچستریونایتد در روز آخر پیشنهاد بهتری به اسپورتینگ داده بود، آنقدر که ما را مجبور کرد پیش قراردادمان را باطل کنیم.
مدیرعامل پیشین یوونتوس در ادامه تاکید کرد به نظر او هیچ یک از تیم‌های لیگ ایتالیا در حال حاضر و تا چند سال آینده توان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را ندارند. او تصریح کرد: ما هنوز به اندازه کافی قوی نشده‌ایم. یووه و ناپولی تیم‌های خوبی هستند اما اختلاف سطح قابل توجهی با باشگاه‌ بزرگ اروپا دارند.
وی با اشاره به بازی چهارشنبه شب تیم‌های یوونتوس و رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا خاطرنشان کرد: سیاست‌‌های مالی یوونتوس و رئال مادرید کاملا متضاد است به خصوص زمانی فلورنتینو پرس رئیس رئال مادرید است. او همیشه به دنبال بازیکنان بزرگ دنیا بوده و رئال مادرید را به این وضعیت عادت داده است. یوونتوس اما معمولا تیمی متشکل از بازیکنانی داشته که در ترکیب آن به ستاره‌هایی بزرگ تبدیل شده‌اند. مارچلو زالایتا یکی از آنها بود. گاهی اوقات مردم فراموش می‌کنند که یک بازیکن با تکنیک می‌تواند ضعف‌هایی تاکتیکی تیم را جبران کند، بازیکنی مثل زیدان (هافبک پیشین یوونتوس).

دیدگاه‌ها