کد خبر : 1025762 | 30 مهر 1392 ساعت 19:25 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

بازاج: تساوی‌هایمان ناحق بود

بازیکن تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران گفت: بازی‌های ما به ناحق مساوی می‌شود و نمی‌دانم چرا هرچه تلاش می‌کنیم گل‌ها زیادی نمی‌زنیم و روی یک اشتباه، حریفانمان به گل می‌رسند.

بازاج: تساوی‌هایمان ناحق بود
محمدرضا بازاج با ابراز ناراحتی از تساوی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران مقابل کانادا اظهار کرد: فرصت‌های گلزنی زیادی داشتیم. در این دو بازی موقعیت‌های گلزنی زیادی را از دست دادیم. متاسفانه این همه موقعیت به دست می‌آوریم و گل نمی‌زنیم اما یک تک مهاجم آنها در خط دفاع ما می‌آید و روی عدم هماهنگی، حریفمان به گل می‌رسد!
به نقل وی افزود: به خاطر نداشتن تمرکز کافی در دفاع گل خوردیم. البته تمرکزمان در حرکت از جناحین و ارسال سانترها هم خوب نبود. با این حال موقعیت‌های گلزنی زیادی به دست آمد. نمی‌دانم چرا با وجود همه تلاش، نتیجه مساوی می‌شود. امیدوارم در بازی پایانی بتوانیم اتریش را به خوبی شکست دهیم. بازی‌های ما به ناحق مساوی می‌شود. بازیکنان همه‌ تلاششان را می‌کنند اما یک اشتباه حریفمان را به گل می‌رساند و در مقابل با این همه موقعیت، گل‌های زیادی نمی‌زنیم.
وی در پاسخ به این‌که با این نتیجه کار صعود به مرحله‌ بعدی را سخت می‌داند، گفت: صعودمان سخت شد اما با پیروزی در بازی پایانی، شرایط کاملا عوض می‌شود. باید مقابل اتریش با تمرکز فوق‌العاده زیادی بازی کنیم تا حداقل آن بازی را قاطعانه ببریم.

دیدگاه‌ها