کد خبر : 1025901 | 02 آبان 1392 ساعت 15:51 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

بازاج: عدالت در دو بازی قبل اجرا نشد

بازیکن تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران گفت: باید از دو بازی گذشته شش امتیاز می گرفتیم، اما نگرفتیم و تضمینی نیست که عدالت فوتبال در بازی با اتریش هم اجرا شود، بنابراین با انگیزه بالایی می‌خواهیم آنها را ببریم.

بازاج: عدالت در دو بازی قبل اجرا نشد
محمدرضا بازاج در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های ملی فوتبال نوجوانان ایران و اتریش، اظهار کرد: ما در بازی گذشته مقابل آرژانتین و کانادا فرصت‌های زیادی را از دست دادیم. باید از آن مسابقه شش امتیاز می‌گرفتیم، متاسفانه موقعیت‌های‌مان تبدیل به گل نشد. از نظر من عدالت فوتبال در آن بازی رعایت نشد و تضمینی هم نیست که مقابل اتریش رعایت شود. بنابراین ما همه تلاشمان را می‌کنیم تا اتریش را شکست دهیم.
به گزارش ایسنا، وی افزود: فکر و ذکر ما این شده که باید اتریش را ببریم. این که به عنوان تیم اول یا دوم از گروه مان صعود کنیم، الان اهمیتی ندارد و فقط انگیزه بالایی داریم که صعود کنیم.
بازاج افزود: برنامه‌ریزی ما این بود که ایران بتواند به جمع چهار تیم پایانی به جام جهانی راه یابد. همه حریفان سخت و یکسان هستند. در این یکی، دو روزه در جلسات مربیان تاکید زیادی به بردن اتریش داشتند و ما هم انگیزه بالایی داریم.

دیدگاه‌ها