کد خبر : 1026616 | 10 آبان 1392 ساعت 12:43 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

خوراکچی: شمسایی باید عذرخواهی کند

سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران می‌گوید وحید شمسایی به خاطر فحاشی که به تماشاگر کرد و همچنین اظهاراتش بعد از گل سوم دبیری باید از او و هواداران میثاق عذرخواهی کند.

خوراکچی: شمسایی باید عذرخواهی کند
محمود خوراکچی درباره حواشی به وجود آمده در بازی دیروز تیم‌های میثاق تهران و دبیری تبریز در لیگ برتر فوتسال و نیمه تمام ماندن این دیدار، توضیح داد: روز قبل بازی فولادی به جای باقری به عنوان داور بازی جا به جا می‌شود. مگر لیگ محلات است؟ ما نباید از تغییر داور مطلع شویم؟ ناظر فدراسیون هم به من گفت در جریان بازی متوجه شدم داور را عوض کرده‌اند! مگر می‌شود داور را به این شکل عوض کنند؟ به اعتقادم حواشی این بازی از روز قبل آن شروع شد و ما به تغییر گروه داوری مشکوک شدیم.
به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: در جریان بازی هم وحید شمسایی جرقه حواشی را زد. او در اوایل نیمه دوم برای زدن ضربه کرنر به گوشه سالن رفت و فحاشی بسیار رکیکی به تماشاگران انجام داد. من سمت او رفتم و گفتم تو کاپیتان تیم ملی و آقای گل جهانی، تماشاگران را رها کن. اما شمسایی کار خودش را کرده بود و جو کاملا به هم ریخت. به هرحال تماشاگر هم منتظر کوچک‌ترین اتفاقات هستند و من که نمی‌توانم آنها را کنترل کنم. نیروی انتظامی کم آور، چه برسد به من!
سرمربی تیم فوتسال میثاق با بیان اینکه موضوع از جای دیگری آب می‌خورد به ایسنا گفت: آقایان دبیری می‌خواستند بازی به جنجال کشیده شود و نیمه کاره بماند تا بگویند میثاق نمی‌تواند میزبانی کند. آنها می‌دانستند زور فوتبالی‌شان به ما نمی‌رسد و بازی را به جنجال کشیدند. همه می‌گویند سطح کیفی بازی، جهانی بود، اما نیمه‌کاره ماند. اما اکنون از کمیته انضباطی می‌خواهم تمام جوانب را در نظر گرفته و سریع با ما برخورد نکند. حالا که فیلم بازی پخش شده و همه دیده‌اند که توپ شمسایی گل نشده، اگر ما را بازنده کنند واقعا بی‌انصافی است.
وی همچنین در بخش دیگری از مصاحبه‌اش با ایسنا به رابطه خانوادگی‌اش با خانواده شمسایی اشاره کرد و افزود: پدر 80 ساله شمسایی دیروز در سالن بود و حال پسر من را پرسید. می‌خواهم بگویم رابطه ما با خانواده شمسایی آنقدر نزدیک است که پدر او، پسر من را مثل نوه خودش می‌داند. خودم هم با وحید هیچ مشکلی نداشتم و ندارم. همه می‌دانند که ما خیلی با هم رفیقیم اما او اگر قبول دارد که توپش گل نشد، باید از من و هواداران میثاق عذرخواهی کند. در ضمن وقتی من با دوربین تلویزیونی مصاحبه می‌کردم از بین من و خبرنگار رد شد و متلک انداخت. شمسایی گفت خوراکچی در بازی با گیتی‌پسند هم این کارها را کرد. اما من هیچ بی‌احترامی به او نداشتم. باز هم می‌گویم آقای شمسایی! اگر با دیدن تصاویر بازی معلوم شد که توپت گل نیست باید عذرخواهی کنی. این را هم بگویم که اگر به خاطر اتفاقات دیروز از ما امتیازی کم شود، عطای تیمداری رابه لقایش می‌بخشیم.

دیدگاه‌ها