کد خبر : 1026653 | 10 آبان 1392 ساعت 18:08 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

پاردو: مورینیو بهترین مربی دنیاست

آلن پاردو، سرمربی نیوکاسل، در آستانه دیدار این هفته تیمش مقابل چلسی، اعلام کرد که می توان ژوزه مورینیو را بهترین مربی دنیا نامید.

پاردو: مورینیو بهترین مربی دنیاست
نیوکاسلی ها که در دیدار هفته گذشته در دربی تاینی ساید، مغلوب ساندرلند شدند، این هفته تنها به دنبال پیروزی هستند اما مطمئنا مقابل چلسی که در 6 دیدار اخیرش به پیروزی رسیده، کار دشواری دارند.
با توجه به اینکه آرسنال هم این هفته با لیورپول روبرو می شوند، چلسی این فرصت را خواهد تا با پیروزی مقابل نیوکاسل، به صدر جدول برسد و پاردو هم تایید کرد که تیمش کار دشواری در پیش دارد.
به گزارش گل، او به اوننیگ کرونیکل گفت:" آنها مربی ای دارند که می توان او را بهترین مربی دنیا توصیف کرد. می توانید ببینید که او در اوج دوران حرفه ای اش قرار دارد.
شکست دادن چلسی دشوار است و به سختی می توان مقابل آنها به گل رسید. این مسئله به آنها کمک می کند تا راحت تر در دیدارهای شان به پیروزی برسند."
نیوکاسل چهارشنبه شب در وقت های اضافی مقابل منچسترسیتی در جام اتحادیه شکست خورد و پاردو امیدوار است که این بازی خوب، در دیدار مقابل چلسی هم الهام بخش آنها باشد.
" آن نمایش، می تواند به نتیجه گیری ما کمک کند. اگر به 5-4 دیدار اخیر نگاه کنید، متوجه می شوید که بازی های خوبی ارائه دادیم. ما از حمایت هواداران مان برخوردار هستیم و این مهم است. این بسیار مهم است که آنها از ما حمایت می کنند. این برای شکست دادن تیم های بزرگ بسیار مهم است."

دیدگاه‌ها