کد خبر : 1028012 | 25 آبان 1392 ساعت 19:11 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال می‌تواند در نیم‌فصل دوم پرقدرت‌تر باشد

پرویز برومند در خصوص شرایط استقلال اظهار داشت: مصدومیت چند بازیکن استقلال شرایط این تیم را در هفته‌های اخیر خیلی سخت کرد و امیدوارم با رفع آسیب‌دیدگی‌ بازیکنان، این تیم با آمادگی بیشتری بتواند در نیم‌فصل دوم ظاهر شود.

استقلال می‌تواند در نیم‌فصل دوم پرقدرت‌تر باشد
به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، پرویز برومند در گفت‌وگویی با این سایت در خصوص شرایط تیم اظهار داشت: مصدومیت چند بازیکن استقلال شرایط این تیم را در هفته‌های اخیر خیلی سخت کرد و من امیدوارم با رفع آسیب‌دیدگی‌ بازیکنان و تمرینات مناسب این تیم با آمادگی بیشتری بتواند در نیم‌فصل دوم ظاهر شود.
دروازه‌بان اسبق استقلال در ادامه گفت: فقط اسم استقلال برای ماندن این تیم در کورس قهرمانی کافی است و این تیم می‌تواند با جذب بازیکنان مفید جدید نیازهای خود را رفع کرده و با قدرت بیشتری در نیم‌فصل دوم ظاهر شود.
برومند در خصوص وضعیت سیدمهدی رحمتی، دروازه‌بان استقلال گفت: ‌رحمتی برای کسب شرایط بهتر نیازمند بالا بردن بار روحی و روانی خود است البته او در چند بازی اخیر استقلال خیلی بهتر ظاهر شد و اگر بتواند از نظر روحی به آمادگی مطلوب‌تری برسد، می‌تواند وضعیتی بهتر از این را هم تجربه کند.
وی در پایان در خصوص عملکرد تیم‌ملی مقابل تایلند اظهار داشت: به نظرم تایلند در این دیدار ضعیف بود. ما نباید دلخوش این برد باشیم چرا که در ادامه بازی‌های آسیایی با حریفان خیلی قوی‌تر باید بازی کنیم. ایران نیازمند کسب آمادگی بیشتری است تا بتواند در آسیا حرف‌های بیشتری برای گفتن داشته باشد. من با توجه به بازی‌هایی که از تیم‌ملی دیدم نگران شرایط ایرن در جام‌جهانی هستم و معتقدم اصلا نباید به پیروزی که مقابل تایلند صورت گرفت دل‌مان را خوش کنیم.

دیدگاه‌ها