کد خبر : 1028856 | 04 آذر 1392 ساعت 10:30 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

پینتو: جانشین والدس بودن کار سختی است

دروازه‌بان دوم بارسلونا اعلام کرد که جانشین دروازه‌بان اصلی این تیم بودن کار سختی است.

پینتو: جانشین والدس بودن کار سختی است
خوزه مانوئل پینتو که اولین آزمون از 8 امتحان خود از حالا تا کریسمس را به دلیل مصدومیت ویکتور والدس در دیدار مقابل گرانادا با اعتماد به نفس به پایان رساند، اظهار داشت:‌ از این پیروزی و اینکه سهم کوچکم را در برد تیم انجام دادم، خوشحالم. جانشین والدس بودن کار سختی است. با فرصت‌های گلزنی که آنها به وجود آوردند، بسیار عالی مقابله کردیم.
به گزارش فارس، وی که به ندرت در بارسلونا فرصت بازی پیدا می‌ کند؛ مگر اینکه ویکتور والدس به دلیل مصدومیت یا محرومیت نتواند بازی کند، درباره شرایطش در این تیم گفت:‌ مطمئنا تمرین کردن مثل بازی کردن نیست. باید چند بازی خوب و پشت سر هم داشته باشم اما شرایطم را به خوبی مدیریت می‌کنم. غیرفعال بودن در طول مسابقه متفاوت است اما تجربه من به من اجازه می‌دهد تا با این مسئله هم کنار بیایم.
دروازه‌بان دوم بارسلونا از آرزویش برای ماندن در این تیم با وجود به پایان رسیدن قراردادش در ماه ژوئن و جشن تولد 38 سالگی‌اش صحبت کرد و گفت: فقط باید از بازی خودم لذت ببرم و بهترین‌ نمایشم را اجرا کنم و همیشه برای بازی کردن آماده باشم. از زمانی که به این تیم آمدم همیشه درباره اینکه فصل بعدی چه اتفاقی برایم خواهد افتاد، تردید وجود داشته است.
پینتو خاطرنشان کرد: دوست دارم قرارداد جدیدی امضا کنم. از بودن در این تیم خوشحالم و احساس می‌کنم این تیم بخشی از خانواده‌ام است. فقط باید روی هر روزم تمرکز کنم. هرچیز دیگری خودش مراقب خودش خواهد بود.

دیدگاه‌ها