کد خبر : 1029069 | 06 آذر 1392 ساعت 10:43 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

جعفری: مسئولان استان به ما ظلم کردند

مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی گفت: مسئولان استان به باشگاه فجرسپاسی ظلم کردند.

جعفری: مسئولان استان به ما ظلم کردند
جعفر جعفری در خصوص اینکه فجرسپاسی تنها باشگاهی است که مجوز حرفه‌ای‌گری را از AFC کسب نکرده، اظهار داشت: من نمی‌خواستم در این باره صحبت کنم و سکوت کرده بودم اما مجبور شدم که سکوت خود را بشکنم.
به گزارش فارس ، وی ادامه داد: مدارک ما کاملا آماده بود و از لحاظ مسئولان AFC نمره مورد نظر را کسب کردیم. آنها از مجموعه اداری باشگاه رضایت داشتند اما وضعیت ورزشگاه حافظیه شیراز باعث شد تا مجوز حرفه‌ای‌گری را کسب نکنیم.
مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی یادآور شد: مسئولان در این زمینه کوتاهی کردند و به خاطر ورزشگاه حافظیه زحمات ما به باد رفت. نمی‌دانم آنها چگونه می‌خواهند جواب خدا و مردم را بدهند. ما که هر حرفی می‌زنیم مثل اینکه با دیوار هستیم. هیچ کمکی نمی‌کنند و توجهی هم ندارند.
جعفری تأکید کرد: اگر به باشگاه پول نمی‌دهند حداقل به این مسائل رسیدگی کنند و شرایط را فراهم کنند. برای یک استان زشت است که نتواند نور ورزشگاه را درست کند. این مسئله باعث شد که به باشگاه فجرسپاسی هم ظلم شود. برنامه‌های باشگاه کاملا مورد تأیید مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفت اما فقط به خاطر ورزشگاه حافظیه مجوز حرفه‌ای‌گری به ما داده نشد.
مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی در مورد اینکه عباسی سرپرست هیئت فوتبال استان فارس اعلام کرده تا قبل از بازی مقابل فولاد در هفته دوم دور برگشت لیگ برتر ورزشگاه حافظیه کامل خواهد شد، تصریح کرد: عباسی به تازگی این مسئولیت را قبول کرده و زحمت زیادی هم می‌کشد. جا دارد که در اینجا از او تشکر کنم. زمین حافظیه به علت تعطیلی مسابقات استراحت کرد و همین موضوع باعث شد تا کمی شرایطش بهتر شود اما بحث اصلی بر سر مجموعه ورزشگاه حافظیه است که اداره کل ورزش و جوانان استان عهده‌دار رسیدگی به این ورزشگاه است.
وی افزود: اگر مشکلات ورزشگاه درست شود به ما هم مجوز حرفه‌ای‌گری خواهند داد. امیدواریم هر چه زودتر این مسئله برطرف شود و ما هم مجوز حرفه‌ای‌گری را کسب کنیم.

دیدگاه‌ها