کد خبر : 1029073 | 06 آذر 1392 ساعت 11:45 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

پاندف: ناراحتم اما هنوز شانس داریم

هافبک ناپولی از شکست تیمش برابر دورتموند ناراحت است اما امید خود را برای صعود از دست نداده است.



پاندف: ناراحتم اما هنوز شانس داریم
ناپولی در دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه سه بر یک برابر بوروسیا دورتموند تن به شکست داد تا شانس این تیم برای صعود به دور بعد بسیار کمرنگ شود.
گوران پاندف هافبک أهل مقدونیه ناپولی از شکست برابر دورتموند ناراحت است اما معتقد است که باید او و هم تیمی‌هایش به آینده فکر کنند و هر چه سریعتر این شکست را فراموش کنند.
او گفت: از اینکه برابر دورتموند تن به شکست دادیم بسیار ناراحتم. نباید این بازی را واگذار می‌کردیم. برابر تیم بسیار خوبی به میدان رفتیم. دورتموند یکی از بهترین تیم های حال حاضر فوتبال اروپا است. این تیم فصل گذشته به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یافت و تا آستانه قهرمانی پیش رفت هر چند در نهایت بازی را به بایرن مونیخ واگذار کرد.بر این باورم که بازی خوبی برای دورتموند به نمایش گذاشتیم اما گل زود هنگام آنها همه چیز را خراب کرد و در نهایت بازی به سود این تیم به پایان رسید.
او افزود: باید به توانایی‌های خود ایمان داشته باشیم و در دیدارهای آینده بهتر ظاهر شویم. می‌دانیم که کار سختی برای صعود داریم اما هیچ چیز در فوتبال بعید نیست.
در این گروه آرسنال با 12 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد. بوروسیا دورتموند با 9 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به ناپولی در جایگاه دوم است. دو دیدار پایانی این گروه از حساسیت بالایی برخوردار است.ناپولی برای صعود به دور بعد باید آرسنال را در سن پائولو با اختلاف سه گل شکست دهد. دورتموند کار راحتری پیش رو دارد چرا که باید برابر مارسی به میدان برود که بدون امتیاز در قعرجدول رده‌بندی قرار دارد و هیچ شانسی برای صعود ندارد.

دیدگاه‌ها