کد خبر : 1029129 | 06 آذر 1392 ساعت 22:24 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

باره‌سی:سعی‌کردیم ستاره‌ها را بیاوریم

کاپیتان پیشین تیم ملی ایتالیا و آث میلان گفت: تمام سعی خود را کردیم تا بازیکنان نامداری را به ایران بیاوریم.

باره‌سی:سعی‌کردیم ستاره‌ها را بیاوریم
  به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، فرانکو باره‌سی پس از ورود به ایران اظهار داشت: من قبلاً هم به ایران آمده بوده و دربی تهران را از نزدیک دیده بودم. این برای دومین بار است که به ایران سفر می‌کنم. از سقر قبلی‌ام بسیار رضایت دارم و به دوستانم در میلان گفته‌ام که سفر خوبی خواهید داشت. به آنها گفته‌ام فوتبالدوستان ایرانی هوادارانی پرهیجان هستند و اتمسفر بسیار جالبی در ورزشگاه وجود خواهد داشت.
باره‌سی در ادامه افزود: باشگاه پرسپولیس برای این بازی بزرگ با ستاره‌های پرسپولیس ما را دعوت کرده و ما از این دعوت و برنامه‌ریزی‌های مسئولان این باشگاه تشکر می‌کنیم. حضور هواداران در فرودگاه و استقبال آنها از ستاره‌های میلان نشان می‌دهد که آث میلان در ایران طرفداران زیادی دارد و این نکته جالبی است.
وی در پایان تصریح کرد: هواداران معمولاً از بازی خداحافظی یک ستاره استقبال می‌کنند. فکر می‌کنم بازی ستارگان میلان و پرسپولیس می‌تواند یک بازی به یادماندنی باشد. من دربی ایران را از نزدیک دیده‌ام و با فضای آن استادیوم بزرگ و اتمسفر تماشاگران آشنایی دارم. منتظرم که فردا هواداران زیادی به استادیوم بیایند و می‌خواهم ببینم اتمسفر حاکم بر ورزشگاه آزادی چگونه خواهد بود.

دیدگاه‌ها