کد خبر : 1029431 | 09 آذر 1392 ساعت 17:00 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

درخواست باره‌سی برای حضور در تلویزیون

تهیه‌کننده برنامه ورزش از نگاه دو گفت: فرانکو باره‌سی برای حضور در برنامه ما 11 هزار دلار درخواست کرد که ما این موضوع را نپذیرفتیم.

درخواست باره‌سی برای حضور در تلویزیون
ابوالفضل اکبری درباره پیشنهاد ستارگان میلان برای حضور در برنامه ورزش از نگاه دو عنوان کرد: طبق برنامه قبلی، برنامه ورزش از نگاه دو را پنجشنبه شب در برج میلاد اجرا کردیم و قصد داشتیم با حضور مالدینی برنامه را روی آنتن ببریم. پس از برنامه ما هم قرار بود برنامه 90 پخش شود.
به گزارش تسنیم ، وی ادامه داد: باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای که به صورت کتبی و به دو زبان فارسی و انگلیسی تنظیم شده بود به ما اعلام کرد که قرار است مالدینی، باره‌سی و ماسارو به برنامه 90 بروند. این موضوع در جلسه‌ای که با منتقمی و استیلی داشتیم به ما اعلام شد با این حال چون زمان برنامه ما و 90 یکی نبود قصد داشتیم مالدینی را به برنامه ورزش از نگاه دو بیاوریم.
اکبری اظهار داشت: همان شب به ما اعلام شد که مالدینی ناراحت است و قهر کرده و به برج میلاد نمی‌آید. قصد داشتیم مالدینی را به برنامه دعوت کنیم اما به دلیل اینکه او نیامد تصمیم گرفتیم باره‌سی را به برنامه بیاوریم. از این رو در مذاکراتی که با قاضی میرسعید رابط دو باشگاه و مترجم این بازیکنان در برنامه نود داشتیم، درخواست‌مان را مطرح کردیم.
تهیه کننده برنامه ورزش از نگاه دو تاکید کرد: باره‌سی به ما اعلام کرد برای حضور در برنامه 11 هزار دلار می‌خواهد. همان جا موضوع را با رویانیان در میان گذاشتم و ایشان گفت ماجرا را پیگیری می‌کند. من در جریان آن‌چه میان باره‌سی و رویانیان گذشت، نیستم، اما آنچه که قاطعانه می‌توانم بگویم این است که باره‌سی 11 هزار دلار از ما خواست.
وی گفت: در هیمن حین پیشنهاد شد که «ابراهیم با» و «اودو» را هر کدام با 5 هزار دلار به برنامه بیاوریم اما من این موضوع را قبول نکردم چرا که قصد ما این بود که از مالدینی و نهایتا باره‌سی در برنامه‌مان استفاده کنیم.

دیدگاه‌ها