کد خبر : 1030792 | 23 آذر 1392 ساعت 15:57 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

مونتاری: حرف زدن با بالوتلی فایده‌ای ندارد!

هافبک میلان تاکید کرد حرف زدن با ماریو بالوتلی در زمینه نژادپرستی هیچ فایده‌ای ندارد.

مونتاری: حرف زدن با بالوتلی فایده‌ای ندارد!
ماریو بالوتلی که از والدینی غنایی در پالرمو ایتالیا متولد شده و برای تیم ملی فوتبال ایتالیا به میدان می‌رود، در طول دوران فوتبال خود همواره مورد شعارهای نژادپرستانه قرار گرفته است.
سولی علی مونتاری که خود نیز رنگین پوست است اعلام کرده که نگران بالوتلی است زیرا او خیلی زیاد مورد شعارهای نژادپرستانه قرار می‌گیرد. او بر این باور است که سوپر ماریو نباید خود را درگیر این موضوع‌ها کند اما مونتاری تاکید کرده هر چه در این زمینه به بالوتلی گفته هیچ فایده‌ای نداشته است.
مونتاری در این مورد به گازتا دلو اسپورت ایتالیا گفت: خیلی سخت است که حرفی را به بالوتلی بزنید. در واقع فایده‌ای هم ندارد زیرا او حرف‌های شما را می شوند و خیلی زود هم آن را فراموش می‌کند. زمانی که داخل زمین هستیم و او مورد شعارهای نژادپرستانه قرار می‌گیرد، همواره به او گوشزد می‌کنم که باید آرامش خود را حفظ کند. به او می‌گویم که دو یا سه نفر هستند که به تو توهین می‌کنند. اگر آنها ترسو نبودند، جلو می‌آمدند و رو در رو حرف می‌زدند. زمانی که از راه دور شعار می‌دهند بدان معنا است که ترسو هستند. به همین خاطر تو باید آرامش خود را حفظ کنی. آنها بدون هیچ دلیلی شعار می‌دهند. فقط به خاطر اینکه تو رنگ پوستت متفاوت است.

دیدگاه‌ها