کد خبر : 1030872 | 24 آذر 1392 ساعت 10:40 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

جعفری: می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم

مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی گفت: در بازی روز گذشته مقابل استقلال می‌توانستیم به برتری برسیم.

جعفری: می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم
جعفر جعفری در گفت‌وگو با فارس در خصوص شکست یک بر صفر تیم فوتبال فجرسپاسی مقابل استقلال عنوان کرد: ما مستحق باخت نبودیم متاسفانه در دقایق پایانی داور در صحنه‌ای اشتباه کرد و فکر می‌کنم خطایی که روی بازیکن ما رخ داد پنالتی بود.
وی افزود: ما می‌توانستیم برنده بازی هم باشیم بازیکنان عملکرد خوبی در میدان داشتند اما متاسفانه هیچ گاه به بازی خوب امتیاز نمی‌دهند. ما مقابل تیمی هم بازی کردیم که بازیکنان ملی پوش زیادی دارد و مربی بزرگی هم در این تیم فعالیت می‌کند.
مدیر عامل باشگاه فجر سپاسی در مورد اینکه یاوری اعلام کرده که بازیکنان و خودش به علت مسیر راه خسته بودند و حتی خودش در کنار زمین خوابیده بود یادآور شد: من نمی‌دانم او چه صحبتی کرده است بهتر است در مورد این موضوع با خودش صحبت کنید. بازیکنان ما با هواپیما به تهران سفر کردند و با هواپیما هم بازگشتند. همچنین بهترین هتل را برای آنها در نظر گرفته بودیم آنها خسته نبودند حالا نمی‌دانم منظور سرمربی ما چیست شاید برنامه لیگ و حضور در کنفرانس پیش از بازی او را شاکی کرده است.
جعفری در مورد اینکه آیا فجرسپاسی با این شرایط می‌تواند در لیگ بماند خاطرنشان کرد: امیدواریم که این اتفاق رخ دهد. بازی روز گذشته ما را خیلی امیدوار کرد که بتوانیم در لیگ بمانیم اما باید امتیاز بگیریم با بازی خوب در لیگ نمی‌مانیم امیدوارم در ادامه در نتیجه‌گیری هم موفق باشیم.
وی در مورد اینکه آیا مسئولان استان فارس به این تیم کمک کرده‌اند یادآور شد: هنوز هیچ کمکی صورت نگرفته است. ما هم دیگر خودمان را خسته نمی‌کنیم که بخواهیم دائم این مسائل را تکرار کنیم. مسئولان زمین چمن حافظیه را ترمیم کردند و این زمین هم‌اکنون بهتر شده است اما چه فایده؟! زمانی که تیمی وجود نداشته باشد بهترین ورزشگاه جهان را هم در اختیار داشته باشید فایده‌ای ندارد. زمانی که تیم نباشد مسئولان باید ورزشگاه را قاب کنند و به دیوار اتاق خود بزنند.
جعفری در مورد اینکه آیا در نیم فصل بازیکنان مد نظر یاوری را جذب کرده؛ گفت: تمامی بازیکنان مدنظر سرمربی را در نیم فصل جذب کردیم. 5 بازیکن به تیم اضافه شدند و بنا بر لیست یاوری بازیکن را به تیم اضافه کردیم. در مقابل هم نفراتی از ما جدا شدند. تلاش می‌کنیم تا در نیم فصل دوم بتوانیم جایگاه بهتری را از آن خود کنیم.

دیدگاه‌ها