کد خبر : 1031504 | 30 آذر 1392 ساعت 17:18 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

ایرانمنش: محرومیت دایی چگونه بخشیده شد

مدیرعامل باشگاه مس کرمان گفت: برایم جای سوال است که محرومیت قطعی دایی چگونه بخشیده شد.

ایرانمنش: محرومیت دایی چگونه بخشیده شد
اکبر ایرانمنش در مورد رای کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت پرویز مظلومی و جریمه نقدی این باشگاه گفت: شاید باید تصمیمات دیگری بگیریم و از این فوتبال خداحافظی کنیم. داور در مسابقه با پرسپولیس 8 اشتباه بزرگ داشته 3 پنالتی برای ما نگرفته است و با تصمیماتش باعث شده سرمربی ما آتش بگیرد اما فردی که آتش گرفته را می‌خواهند اعدام کنند اما داوری که آتش زده است را کاری ندارند.
به نقل از فارس، مدیرعامل باشگاه مس تصریح کرد: با تصمیماتی که فدراسیون فوتبال می‌گیرد باید فکری دیگر کنیم. من با مسئولان صنعت مس و باشگاه صحبت خواهم کرد تا ببینیم چه تصمیمی باید بگیریم. با تصمیماتی که گرفته می‌شود انگار می‌خواهند صنعت مس را از فوتبال محو کنند. در بازی با داماش هم که در نیم‌فصل اول بود یک پنالتی به ضرر ما گرفته شد که پنالتی نبود. مس سونگون را هم به ناحق به دسته دو فرستادند با این شرایط صنعت مس فصل آینده قطعا در فوتبال سرمایه‌گذاری نمی‌کند و باید در رشته‌های دیگر سرمایه‌گذاری کنیم.
ایرانمنش با اشاره به محرومیت دوجلسه‌ای علی دایی گفت: طبق قانون دایی نباید در بازی با مس روی نیمکت می‌نشست اما گفتند چون زمان ابلاغ رای کمتر از 72 ساعت بوده او می‌تواند مقابل مس تیمش را هدایت کند و از جلسه بعد محروم است اما بعد دیدید که کمیته استیناف این رای را هم عوض کرد. سوال من این است مگر کمیته استیناف می‌تواند رای خود را تغییر دهد دایی چگونه بخشیده شد؟ برخی تصمیمات برای برخی افراد متفاوت است انگار هرچه آرامتر باشی تصمیمات به ضررت گرفته می‌شود ما قطعا به این رای کمیته انضباطی اعتراض خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها