کد خبر : 1031955 | 05 دی 1392 ساعت 13:04 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

بن‌عرفا:

اگرقدرت داشتم‌ریبری رابازیکن سال فیفامی‌کردم

هم‌تیمی فرانک ریبری در تیم ملی فرانسه گوش سرعتی بایرن‌مونیخ را بهترین بازیکن سال 2013 جهان می‌داند.

اگرقدرت داشتم‌ریبری رابازیکن سال فیفامی‌کردم
هافبک تیم ملی فرانسه در گفت‌و‌گو با روزنامه «اکیپ» فرانسه با مقایسه رونالدو و ریبری گفت: وقتی به آمار کریستیانو رونالدو نگاه می‌کنید متوجه می‌شوید که او به تنهایی رئال را پیش می‌برد ولی اگر من قدرتی در دست داشتم جایزه بهترین بازیکن سال فیفا را به ریبری می‌دادم چون او امسال تمامی عناوین قهرمانی را با بایرن فتح کرد و سهم بسزایی در فصل فوق‌العاده باواریایی‌ها داشت.
به گزارش تسنیم،هافبک نیوکاسل افزود: برخی از من می‌پرسند که آیا رویای کسب عنوان بهترین بازیکن سال فیفا را در سر داری، باید بگویم بله، من هم همانند هر بازیکنی چنین رویایی در سر دارم اما چیزی نیست که برایم عقده شده باشد.
بن‌عرفا که به همراه تیم نیوکاسل وضعیت خوبی در لیگ برتر دارد تصریح کرد: در حال حاضر به رقابت‌های جام‌جهانی فکر نمی‌کنم و می‌خواهم در این مقطع برای تیم باشگاهی‌ام مثمرثمر باشم. نیوکاسل خیلی خوب عمل کرده و جایگاه خوبی هم در لیگ برتر دارد.
هافبک 26 ساله نیوکاسل در پایان خاظرنشان کرد: من همیشه تمام تلاشم را برای تیمم می‌کنم حتی اگر 10 یا 15 دقیقه به میدان بروم. اصلا به جدایی از جمع سفید و سیاه‌پوشان فکر نمی‌کنم چون از بودن در این تیم احساس خوبی دارم.
نیوکاسلی‌ها در حال حاضر با 30 امتیاز در مکان ششم جدول 20 تیمی لیگ برتر قرار دارند و با لیورپول صدرنشین تنها 6 امتیاز اختلاف دارند.

دیدگاه‌ها