کد خبر : 1032056 | 06 دی 1392 ساعت 13:54 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

استعفای خطیبی به خاطر عدم نتیجه‌گیری نبود

کاپیتان تیم فوتبال گسترش‌فولاد تبریز گفت: خطیبی به من گفت که به خاطر مشکلات نمی‌‌توانم کارم را دیگر ادامه دهم.

استعفای خطیبی به خاطر عدم نتیجه‌گیری نبود
رسول علیزاده درباره استعفای رسول خطیبی و دلیل آن گفت: من با رسول خطیبی صحبت کردم و او گفت که یکی دو مشکل میان او و باشگاه وجود داشت و به همین دلیل از سمتش استعفا داد. او به من گفت که به خاطر همین مشکلات نمی‌‌توانم کارم را دیگر ادامه دهم اما موضوع مشکلاتش را به من نگفت و فقط عنوان کرد که صلاح می‌بینم که دیگر در تیم نباشم.
به نقل از فارس، کاپیتان تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز ادامه داد: خود ما هم از این تصمیم متعجب شدیم چرا که این موضوع اصلا قابل پیش‌بینی نبود و انتظار هم نداشتیم اما به هرحال در فوتبال از این مسائل پیش می‌آید.
علیزاده افزود: اما تا جایی که من می‌دانم این استعفا احتمالا به خاطر عدم نتیجه‌گیری نبوده چرا که با توجه به اینکه ما در اولین سال حضور در لیگ برتر قرار داریم اما از خیلی از تیم‌های باسابقه در این تیم‌ها بالاتریم و فکر می‌کنم که خطیبی به خاطر مشکلاتی که داشته از تیم جدا شده و باید دلیل آن را از خود ایشان بپرسید.
علیزاده درباره حضور مهدی تارتار در گسترش فولاد گفت: دیروز با تارتار در تمرین حرف زدم، این مربی جوان و با انگیزه‌ای است و امیدوارم هم او و هم تیم ما موفق باشد. من امیدوارم تارتار خوش یمن و خوش قدم باشد و ما را به اهدافمان برساند. ما خوب بودیم و امیدوارم با تارتار بهتر شویم.

دیدگاه‌ها