کد خبر : 1032071 | 06 دی 1392 ساعت 15:35 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع بایرن‌ به صورت قرضی به شالکه پیوست

مدافع جوان بایرن مونیخ پس از ناکامی در متقاعد کردن پپ گواردیولا برای قرار دادن وی در ترکیب اصلی باواریایی‌ها ترجیح داد به آبی‌پوشان گلزن‌کرشن ملحق شود.

مدافع بایرن‌ به صورت قرضی به شالکه پیوست
یان کرشهوف، مدافع آلمانی بایرن مونیخ از جمع باواریایی‌ها جدا شد تا به مدت یک فصل و نیم و به صورت قرضی برای شالکه توپ بزند. این بازیکن 23 ساله که در پایان فصل گذشته به بایرن مونیخ پیوست پس از روی کار آمدن پپ گواردیولا به عنوان جانشین یوپ هاینکس، نتوانست توجه سرمربی اسپانیایی خود را جلب کند و به همین دلیل تصمیم گرفت به شالکه ملحق شده و تا پایان فصل 2015-2014 برای این تیم بازی کند.
به نقل از تسنیم، کارل هاینتس رومینیگه، رئیس باشگاه بایرن مونیخ درباره انتقال کرشهوف که سابقه بازی در تیم جوانان آلمان را هم دارد و از زمان پیوستنش به باوارایی‌ها از تیم ماینتس تنها در 11 بازی در تمامی رقابت‌ها به میدان رفته، گفت: فکر می‌کنم این جایجایی تصمیمی به نفع هر 2 طرف بود. یان در شالکه قطعاً زمان بیشتری برای حضور در بازی‌های به دست خواهد آورد، چیزی که در بایرن مونیخ همیشه برایش امکان‌پذیر نبود. برای او آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم حضور در شالکه باعث پیشرفتش شود. اگر لازم شد می‌توانیم او را در تابستان سال 2015 به بایرن مونیخ برگردانیم.
کرشهوف که در دوران بازیگری خود هم به عنوان مدافع و هم به عنوان هافبک دفاعی بازی کرده، فوتبال خود را با تیم اینتراخت فرانکفورت آغاز کرد و در سال 2007 به ماینتس پیوست.

دیدگاه‌ها