کد خبر : 1032122 | 07 دی 1392 ساعت 11:55 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

گناه ما چیست روی جوانان سرمایه‌گذاری کردیم

موضع باشگاه پرسپولیس برای دربی

باشگاه پرسپولیس پس از مخالفت سازمان لیگ با تغییر تاریخ دربی 78، موضع خود را بار دیگر اعلام کرد.

حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در واکنش به اظهارات جدید مسئولان سازمان لیگ اظهار داشت:‌ ما نظر خودمان را در خصوص دربی اعلام کردیم یا باید همه بازیکنان ما باشند و یا باید تاریخ بازی تغییر کند. این نظر باشگاه پرسپولیس است.
به گزارش فارس ، وی افزود: ما در تمامی اوقات حداقل سه بازیکن را در اردوی تیم زیر 22 سال داشته‌ایم و الان هم عالیشاه برای حضور در میادین مشکلی ندارد و مسئله او برطرف شده به نظرم عالیشاه بازیکنی نیست که ساده از کنار او گذشت و منصوریان بهتر از هر کسی می‌داند او سرمایه فوتبال ما است.
وی افزود: می‌خواهند لیگ را برگزار کنند و وقفه‌ ایجاد نشود به همین دلیل از همه باشگاه‌ها دو بازیکن دعوت کردند و حتی تاج در برنامه ورزش و مردم اعلام کرد که اگر نفت که 3 بازیکن دارد بازی‌هایش را طبق برنامه ادامه ندهد 27 روز عقب می‌افتیم. پس برایشان یک راه باقی مانده بود که از هر تیم دو بازیکن دعوت کنند و به همین دلیل بازیکنان ما مانند عالیشاه و عابدزاده خط خوردند.
قدوسی ادامه داد: دو بازیکنی که از پرسپولیس به اردو دعوت شده را نگاه کنید هر دو بازیکن تأثیرگذار برای تیم‌شان هستند چطور امیر عابدزاده در اردوی قبل حضور داشت و الان نیست؟ مگر کی‌روش پولادی مصدوم را به تیم ملی دعوت نکرد؟ پس عالیشاه هم الان برای تیم زیر 22 سال بسیار مهم است چطور راحت از کنار نام او گذشته‌اند؟ اینها شائبه‌ای است که دوست ندارند بازی‌های لیگ برتر لغو شود و به همین دلیل به باشگاه‌ها ضربه می‌خورد.
مدیر روابط عمومی قرمزپوشان تأکید کرد:‌ گناه دایی و رویانیان چیست که به بازیکنان جوان اطمینان کردند؟ گناه پرسپولیس چیست که روی جوانان سرمایه‌گذاری کرده؟ علاوه بر مسلمان و صادقیان غریبی و خانزاده نیز بازیکن ما هستند که به صورت قرضی به ذوب آهن رفتند همچنین احمدزاده که با ما قرارداد بلندمدت دارد و الان برای خدمت مقدس سربازی به تراکتورسازی رفته و اگر بخواهیم عالیشاه و عابدزاده را حساب کنیم 7 بازیکن جوان و تأثیرگذار داریم که دایی شجاعانه از آنها استفاده کرده ما گناه کرده‌ایم که به بازیکنان جوان طبق درخواست مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون اعتماد کرده‌ایم؟ پرسپولیس گناه کرده که روی این جوانان سرمایه گذاری کرده؟ اما حالا به جای تشویق از ما همه چیز دردسرساز شده است.
وی افزود: باید راهکار بیندیشیم یا تاریخ دربی را عوض کنند و یا تمام بازیکنان ما در حساس‌ترین بازی‌های لیگ باید با ما باشند تا نهایت استفاده را ببریم. اگر استقلال هم جای ما بود همین اعتراض را می‌کرد و ناراحت می‌شد. ما در کورس قهرمانی هستیم و می‌گویند دو تا از تأثیرگذارترین بازیکنان‌تان را نداشته باشید. این روزها صادقیان خودتان قضاوت کنید که به پرسپولیس چه کمکی می‌کند و مسلمان نیز هنوز نیامده دو گل حساس برای ما زده ما قصد دخالت در کار کلان فوتبال ایران را نداریم اما همین استرالیا که با ما هم‌گروه است با تیم ملی زیر 22 سال خود می‌خواهد در رقابت‌ها شرکت کند چون سال آینده آن تیم می‌تواند در المپیک به میدان برود اما ما نمی‌توانیم این بازیکنان را در المپیک داشته باشیم چون رده سنی آنها به بازی کردن نمی‌خورد ما امیدوارم هرچه سریع‌تر تصمیمات لازم اندیشیده شود چون با توجه به حق باشگاه پرسپولیس و هواداران باز هم تکرار می‌کنم یا تاریخ دربی عوض شود و یا ما باید همه بازیکنان‌مان را داشته باشیم.

دیدگاه‌ها