کد خبر : 1032551 | 13 دی 1392 ساعت 13:13 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

دربی لندن به میزبانی آرسنال

برنامه دور سوم جام حذفی انگلیس

در دور سوم جام حذفی انگلیس، آرسنال میزبان تاتنهام است و منچسترسیتی در خانه بلکبرن رووز به میدان می‌رود.

برنامه دور سوم جام حذفی انگلیس
دور سوم جام حذفی فوتبال انگلیس که قدیمی‌ترین جام در دنیای فوتبال است از فردا (شنبه)‌ آغاز خواهد شد.
به نقل از فارس، در این روز 25 بازی انجام خواهد شد که در مهم‌ترین آنها آرسنال میزبان تاتنهام هاتسپر است و منچسترسیتی هم در خانه بلکبرن به میدان خواهد رفت.
سیتی که اکنون در رده دوم لیگ برتر قرار دارد، با آرسنال صدرنشین تنها یک امتیاز فاصله دارد و امیدوار است بتواند با پیروزی در ایوود پارک راهی مرحله بعد شود.
آرسنال هم که صدر جدول را با 45 امتیاز از آن خود کرده در پی آن است که با پیروزی مقابل رقیب سنتی و همشهری خود بتواند راهی مرحله بعد شود. آرسن ونگر، سرمربی توپچی‌ها که در جام حذفی همواره از بازیکنان جوان و آینده دار خود استفاده می‌کند، این بار نیز با ترکیبی جوان به میدان رفته و امیدوار به شکست تاتنهام است. اسپرز هم که به تازگی آندره ویاس بواس، سرمربی پرتغالی خود را اخراج کرده و به جای وی تیم شروود، دستیار ویاس بواس را به عنوان سرمربی معرفی کرده است، می‌خواهد روند خوب کنونی خود را حفظ کرده و شمار پیروزی‌های پیاپی خود را به عدد سه برساند. شروود در دو دیداری که هدایت تاتنهام را به دست داشته مقابل ساوتهمپتون و منچستریونایتد به پیروزی رسیده است.
در دیگر دیدار نیز اشکان دژاگه به همراه فولام به زمین نورویچ سیتی خواهد رفت. فولام که به دلیل پیروزی مقابل وستهام به رده شانزدهم صعود کرده است می‌خواهد با پیروزی در خانه قناری‌ها راهی مرحله بعدی شود. به نظر می‌رسد دژاگه به خاطر نیمکت نشینی در دیدار پیشین، در این دیدار در ترکیب ثابت به میدان برود.
برنامه دیدارهای مهم به شرح زیر هستند:
بلکبرن - منچسترسیتی
آرسنال - تاتنهام
میدلزبرو - هال سیتی
وست برومویچ - کریستال پالاس
استوک سیتی - لسترسیتی
ساوتهمپتون - برنلی
نیوکاسل - کاردیف سیتی
راچدیل - لیدزیونایتد
نورویچ سیتی - فولام
اورتون - کویینز پارک رنجرز

دیدگاه‌ها