کد خبر : 1032766 | 15 دی 1392 ساعت 00:51 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

کوزه‌گری: کسب کرسی با لابی طبیعی است

رئیس فدراسیون هندبال گفت: کسب کرسی‌های مختلف در آسیا با لابی امری طبیعی است.

کوزه‌گری: کسب کرسی با لابی طبیعی است
  جلال کوزه‌گری درمورد شرایط تیم ملی هندبال ایران در آستانه رقابت‌های جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: شرایط ملی‌پوشان بسیار خوب است و بازیکنان با انگیزه تمرینات را دنبال می‌کنند. خوشبختانه هیچ‌گونه حاشیه‌ای هم در اردوی تیم ملی وجود ندارد و ملی‌پوشان هم‌قسم شده‌اند تا روی سکوی آسیا بروند.
به گزارش فارس، وی در مورد اظهارات علی حیات‌پور مبنی بر اینکه کرسی‌های میترا نوری، نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال در آسیا با لابی کسب شده است، تصریح کرد: کسب کرسی در آسیا با لابی امری کاملاً طبیعی است. تمام کرسی‌های جهانی و آسیایی با شناخت و لابی کسب می‌شود.
رئیس فدراسیون هندبال خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی‌ها به جای اینکه به این موفقیت‌ها افتخار کنند می‌خواهند آن را زیر سوال ببرند. آیا کسب چند کرسی در آسیا به هر قیمتی ایراد است؟ در مورد اینکه آیا بهتر از نوری در آسیا هست یا نه را هم مسئولان آسیایی باید پاسخ دهند.
کوزه‌گری عنوان کرد: فدراسیون وظیفه دارد تلاش کند و تا جایی که امکان دارد برای ایران کرسی کسب کند. کوچک‌ترین کرسی و کمیته در آسیا و جهان می‌تواند تاثیرگذار باشد. من نمی‌دانم آقایان دنبال چه چیزی هستند که این حرف‌ها را مطرح می‌کنند.
رئیس فدراسیون هندبال افزود: با سمت‌هایی که کسب کرده‌ام اصلاً کلاس نمی‌گذارم. همیشه هدفم خدمت بوده است و هیچ‌گاه به حاشیه فکر نکرد‌ه‌ام، اما متاسفانه برخی‌ها فقط و فقط دنبال حاشیه‌سازی هستند.
وی درمورد کاپیتان جدید تیم ملی هندبال عنوان کرد: ظهرابی از تیم ملی خداحافظی کرد و در حال حاضر محمدرضا رجبی به عنوان کاپیتان در تیم ملی فعالیت می‌کند. وی پیشکسوت‌تر از سایر بازیکنان است و تمام بازیکنان از انتخاب وی رضایت دارند.

دیدگاه‌ها