کد خبر : 1033165 | 19 دی 1392 ساعت 10:55 | 922 بازدید | 0 دیدگاه

آخرین وضعیت ملی‌پوشان‌نوجوان از زبان قنبرپور

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان در مورد آخرین تمرین تیم ملی نوجوانان و سفر این تیم به تورنمنت اندونزی به نکاتی اشاره کرد.

آخرین وضعیت ملی‌پوشان‌نوجوان از زبان قنبرپور
به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مصطفی قنبرپور در این باره گفت: بازیکنان در هوای سرد تهران در آکادمی ملی فوتبال و در یک اردوی 2 روزه شرکت کردند تا خود را برای مسابقات بین المللی فرنز کاپ که به صورت مشترک بین اندونزی و مالزی برگزار می شود آماده کنند.
سرمربی تیم ملی نوجوانان ادامه داد: در روز اول این اردو به مرور حرکات تاکتیکی و تکنیکی پرداختیم و صبح روز دوم روی ضربات ایستگاهی کار کردیم و عصر همان روز بازیکنان در کلاس توجیهی دوپینگ شرکت کردند که این کلاس با هماهنگی و تدریس دکتر هراتیان برگزار شد. هدف از شرکت بازیکنان نوجوانان در این کلاس توجیهی آشنا کردن آنها با مسائل و موضوعات پزشکی در آغاز دوران حرفه ای این بازیکنان است تا در آینده که این بازیکنان در سطح اول فوتبال ایران بازی می کنند به مشکلات نا خواسته در مورد مسائل دوپینگ برنخورند.
وی همچنین به سفر تیم ملی نوجوانان جهت شرکت در مسابقات بین المللی فرنز کاپ اشاره کرد و گفت: سفر تیم از طریق دوبی به جاکارتا است که پس از ترانزیت و رسیدن به جاکارتا با تغییر پرواز به وسیله شرکت هواپیمایی لیون ایر به مقصد نهایی یعنی جوگ جاکارتا پرواز خواهیم کرد.
قنبرپور در پایان تصریح کرد: مسابقات مهمی برای آمادگی پیش رو داریم و حضور در این تورنمنت باعث می شود که بازیکنان با سبک های مختلف فوتبالی که با حضور تیمهایی از قاره های مختلف جهان همراه است آشنا شوند.

دیدگاه‌ها