کد خبر : 1033507 | 22 دی 1392 ساعت 10:58 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

جعفری: کسب یک امتیاز در 8 هفته زشت است

مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی گفت: داور در دیدار با صبا قضاوت خوبی داشت و ما به علت اشتباهات خودمان شکست خوردیم.

جعفری: کسب یک امتیاز در 8 هفته زشت است
جعفر جعفری در خصوص شکست خانگی فجرسپاسی مقابل صبا اظهار داشت: ما اگر صبا را نخواهیم در خانه ببریم چه تیمی را می‌خواهیم شکست دهیم؟ اشتباهات خودمان باعث شد شکست بخوریم.
به گزارش فارس، وی در مورد اینکه یاوری معتقد بوده اشتباهات داوری باز هم در این دیدار رخ داده، تاکید کرد: دیروز داوری هیچ مشکلی نداشت. قضاوت داوران در بازی گذشته مشکلاتی داشت اما روز گذشته هیچ مسئله‌ای نبود. ما خودمان بازی را دیدیم. اشتباهات خودمان باعث شد تا شکست بخوریم.
مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی در مورد اینکه آیا اشتباهات کادر فنی و یا بازیکنان باعث این شکست شده، یادآور شد: به هر حال همه چیز دست به دست هم داد و ما یک شکست خانگی تجربه کردیم. اشتباهات فردی در دیدار روز گذشته اتفاق افتاد که سرانجام باعث این شد که بازی را واگذار کنیم.
جعفری در مورد اینکه با این شکست شرایط فجرسپاسی بحرانی‌تر شده، گفت: هر کسی می‌داند از دست دادن امتیازات خانگی تیم را به سقوط نزدیک‌تر می‌کند. این موضوع اظهر من ‌الشمس است. باید تلاش کنیم تا حداقل امتیازاها را کسب کنیم.
مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی در مورد اینکه آیا احتمال تغییر و تحولات وجود دارد، گفت: این موضوع باید در هیأت مدیره مطرح شود و یک تصمیم جمعی گرفته شود. ما پس از تغییراتی که انجام دادیم در 8 هفته یک امتیاز گرفتیم. در مجموع از نتیجه به هیچ عنوان راضی نیستم. هر کسی می‌داند که ما بد نتیجه گرفته‌ایم. کسب یک امتیاز در 8 هفته زشت است.
جعفری در مورد اینکه آیا تصمیمی به برگزاری جلسه برای رسیدگی به علت کسب این نتایج ضعیف دارند،‌ گفت: ما که از صبح سر کار آمدیم هنوز هیچ موردی به ما گفته نشده است. باید ببینیم که هیأت مدیره چه تصمیمی می‌خواهد بگیرد. امروز اطلاع‌رسانی خواهیم کرد و باید ببینیم که چه تصمیمی گرفته می‌شود.

دیدگاه‌ها