کد خبر : 1033740 | 24 دی 1392 ساعت 14:23 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

جعفری: شرمنده مردم هستیم

مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی گفت: هیئت مدیره به بازیکنان و کادرفنی برای نتایج ضعیف تیم هشدار داد.

جعفری: شرمنده مردم هستیم
جعفر جعفری درخصوص اینکه آیا جلسه هیئت مدیره باشگاه فجرسپاسی درخصوص نتایج ضعیف این تیم برگزار شد یا خیر عنوان کرد: جلسه برگزار شد و رئیس هیئت مدیره هم هشدارها و تذکرات لازم را عنوان کرد مسائلی که لازم بود را گوشزد کرد. از بازیکنان و مخصوصا کادرفنی خواستند تا در ادامه رقابت‌ها هرچه در توان دارند برای موفقیت تیم اعمال کنند.
به گزارش فارس،وی در مورد اینکه آیا اولتیماتومی برای دیدار با داماش به کادر فنی داده شده تاکید کرد: هشدارها و تذکرات لازم داده شده است به هر حال در مورد این مسائل باید هیئت مدیره تصمیم بگیرد. جزنی هم در مورد این مسائل خودش با بازیکنان صحبت کرد. بنده هیچ کوتاهی در مسائل مدیریتی انجام ندادم. بازیکنانی که مورد نیاز کادر فنی بود جذب کردم. پس از دیدار با تراکتورسازی به بازیکنان پاداش دادم و پیش از این بازی هم مبلغی از قرارداد آنها را دادم و از وظیفه‌ای برعهده من بود انجام دادم و حالا بازیکنان و کادر فنی باید تلاش خود را انجام دهند.
مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی در مورد اینکه آیا بازیکنان جریمه شده‌اند گفت: تاکنون جریمه‌ای صورت نگرفته اما اگر تیم نتیجه نگیرد صددرصد جریمه خواهند شد ما در کنار پاداش هم جریمه در نظر می‌گیریم طبق ضوابط و قوانین باشگاه تمامی افراد جریمه می‌شوند و این موضوع یکنخواخت خواهد بود.
جعفری در مورد اینکه فجرسپاسی کار دشواری در ادامه مسابقات دارد تاکید کرد: ما چهار هفته در خانه بازی داریم مخصوصا با سه رقیبمان که برای عدم سقوط تلاش می‌کنند اگر صبا توانست ما را در شیراز شکست دهد ما هم باید کاری کنیم که داماش را در گیلان شکست بدهیم کار نشد ندارد بازیکنان با تعصب و با غیرتی داریم که امیدوارم با درایت کادر فنی همه دست به دست هم بدهند تا فجرسپاسی سقوط نکند.
وی با اصلاح صحبت گذشته خودش مبنی بر اینکه در 8 هفته اخیر فجرسپاسی یک امتیاز گرفته گفت: ما در 9 بازی اخیر تنها 3 امتیاز گرفته‌ایم که این به هیچ عنوان قابل قبول نیست دو امتیاز خانگی از دست داده‌ایم شرمنده مردم هم هستیم از آنها عذرخواهی می‌کنیم و امیدوارم در آینده جبران کنیم.

دیدگاه‌ها