کد خبر : 1033803 | 25 دی 1392 ساعت 10:20 | 3.6K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجم میلان به فیورنتینا پیوست

آلساندرو ماتری به صورت قرضی به تیم فیورنتینا پیوست.



مهاجم میلان به فیورنتینا پیوست
میلان در فصل جاری عملکرد بدی را در سری A پشت سر گذاشت و در حال حاضر با تیم یوونتوس صدرنشین 30 امتیاز فاصله دارد و بعید به نظر می‌رسد که بتواند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را برای فصل آینده کسب کند.
آلساندرو ماتری، مهاجم ایتالیایی میلان با توافق با تیم فیورنتینا به این تیم ملحق شد تا جای خالی جوزپه روسی و ماریو گومس را پر کند.
روسی و گومس دو مهاجم فیورنتینا هر دو به دلیل مصدومیت از ترکیب بنفش‌های فلورانس دور ماندند و به همین خاطر این باشگاه برای پر کردن جای خالی آنها دست به دامن مهاجم میلان شد.
آلساندرو ماتری پس از پیوستن به تیم فیورنتینا در گفت و گو با سایت این باشگاه ، گفت: هنوز مراحل انتقالم به تیم فیورنتینا تکمیل نشده و قرار است به زودی با رفع شدن مشکلات قراردادم را با این تیم امضا کنم.
آلساندرو ماتری که در شش بازی برای میلان تنها یک گل را به ثمر رساند، ادامه داد: تشنه گل زدن و بازی کردن برای فیورنتینا هستم و دوست دارم که بتوانم شرایط جدیدی برای خودم در تیم فیورنتینا به وجود آورم.
رسانه‌های ایتالیایی هم‌چنین گزارش دادند باشگاه فیورنتینا در آستانه به خدمت گرفتن اندرسون، هافبک برزیلی منچستریونایتد قرار دارد.

دیدگاه‌ها