کد خبر : 1036112 | 18 بهمن 1392 ساعت 10:04 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

سهمیه تماشاگران تراکتور فقط 10 درصد است

مدیرعامل باشگاه مس کرمان گفت: طبق قانون 10 درصد از ظرفیت ورزشگاه امام علی(ع) برای تماشاگران تراکتورسازی است.

سهمیه تماشاگران تراکتور فقط 10 درصد است
اکبر ایرانمنش در مورد میزبانی فینال جام حذفی در کرمان گفت: اگر مردم کرمان از تیم خود حمایت کنند، صددرصد می‌توانیم قهرمان جام حذفی شویم. البته اگر بهترین داور برای این بازی انتخاب شود دیگر نگرانی نخواهیم داشت.
به نقل از تسنیم، وی افزود: از کمیته داوران می‌خواهیم تا بهترین و دقیق‌ترین داور خود را برای این مسابقه انتخاب کند. در این صورت مشکلی برای ما پیش نخواهد آمد.
مدیرعامل باشگاه مس با دعوت از هواداران کرمانی تاکید کرد: اطمینان دارم هواداران مس ورزشگاه را پُر خواهند کرد، البته مطابق قانون 10 درصد از ورزشگاه هم در اختیار طرفداران تراکتورسازی است.
ایرانمنش در مورد اینکه آیا قانون 10 درصد در فینال جام حذفی هم صدق می‌کند، یادآور شد: بله این قانون سازمان لیگ در مسابقات است و ما نیز به همین اندازه از ظرفیت را به هواداران تراکتورسازی اختصاص خواهیم داد.
وی افزود: در دیدار لیگ برتر مقابل تراکتورسازی که در کرمان انجام شد هم دقیقه 5 به آنها گل زدیم و تا دقیقه 90 بازی یک بر صفر به سود ما بود اما در دقیقه 95 آنها به گل تساوی رسیدند. بنابراین ما مقابل تراکتورسازی هیچ چیزی کم نداریم و امید زیادی داریم تا با کسب قهرمانی جام حذفی راهی لیگ قهرمانان آسیا شویم.
مدیرعامل باشگاه مس در مورد دیدار پیش روی مس در لیگ برتر مقابل گسترش فولاد در تبریز هم به تسنیم گفت: درون تیم صحبتی میان مسئولان، کادرفنی و بازیکنان انجام شده که دیگر تساوی و باخت برای ما معنا ندارد و بازیکنان قول دادند که از جان مایه بگذارند و در همه دیدارهای باقی‌مانده پیروز شویم. بی‌تردید تمام تلاش خود را خواهیم کرد که برنده این بازی باشیم.
ایرانمنش در مورد اینکه در مصاف مس با یک تیم دیگر تبریزی نگران مصدوم شدن بازیکنان اصلی قبل از بازی فینال جام حذفی نیست هم تاکید کرد: ما راه دیگری نداریم برای بقا در لیگ برتر می جنگیم و این مسابقات بیشترین اهمیت را برای ما دارد. بنابراین بازیکنان مس با نهایت تلاش در میدان بازی خواهند کرد.

دیدگاه‌ها