کد خبر : 1036303 | 19 بهمن 1392 ساعت 18:09 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

فریب اعتصاب پرسپولیسی‌ها را نمی‌خوریم

مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی شیراز تاکید کرد، زردپوشان شیرازی فریب اعتصاب بازیکنان پرسپولیس در روزهای اخیر را نخواهند خورد و با آمادگی کامل به مصاف این تیم می‌روند.

فریب اعتصاب پرسپولیسی‌ها را نمی‌خوریم
جعفر جعفری در خصوص اعتصاب بازیکنان پرسپولیس و تاثیر این موضوع بر عملکرد سرخپوشان در دیدار با فجرسپاسی شیراز اظهار داشت: اعتصاب و ناآمادگی بازیکنان پرسپولیس فقط حرف است و ما می‌دانیم که پرسپولیسی‌ها آماده‌اند و تمرینات بسیار خوبی نیز داشته‌اند. بنابراین به هیچ وجه گول اعتصاب و ناآمادگی بازیکنان پرسپولیس را نمی‌خوریم و با تمام توان به مصاف پرسپولیس خواهیم رفت تا 3 امتیاز بازی خانگی را بگیریم.
به گزارش تسنیم، مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی شیراز در ادامه افزود: فجرسپاسی شرایط بسیار حساسی در جدول دارد به همین دلیل بازیکنان و کادر فنی ما تمام هم و غم خود را معطوف به گرفتن 3 امتیاز بازی با پرسپولیس و 4 دیداری که تا پایان فصل پیش رو داریم کرده‌اند. ما به دنبال آن هستیم که در بازی‌های باقی‌مانده از لیگ برتر امتیازات لازم را کسب کنیم و در این مسابقات بمانیم.
وی در واکنش به شایعه بازی کردن مهاجم برزیلی فجر در دیدار با پرسپولیس خاطر نشان کرد: مهاجم برزیلی چند روزی است که در تمرینات فجر حضور دارد اما تاکنون کیفیت فنی جالبی از این بازیکن دیده نشده و به همین دلیل حضورش در بازی مقابل پرسپولیس فقط یک شایعه است. بازیکنی که هنوز کادر فنی در مورد او نظر خاصی نداده، احتمال حضورش در ترکیب تیم بعید است.

دیدگاه‌ها