کد خبر : 1036358 | 20 بهمن 1392 ساعت 10:45 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

صالح‌نیا: حرف‌های اسکوچیچ ما را ناراحت کرده

پیشکسوت فوتبال انزلی گفت: ما خوشحالیم که ملوان نتایج خوبی می‌گیرد اما با چند نتیجه‌گیری انتظار نداریم این صحبت‌ها مطرح شود. شما اگر شخصیتی هم به دست آورده‌ای از ملوان و افتخارات آن بوده است.

صالح‌نیا: حرف‌های اسکوچیچ ما را ناراحت کرده
بهمن صالح‌نیا در گفت‌وگو با فارس، درخصوص صحبت‌های اسکوچیچ سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی که گفته بود من به ملوان شخصیت بخشیده‌ام گفت: با توجه به نتایجی که ملوان در لیگ امسال گرفته باید بگویم که این نتایج خوشایند هواداران، پیشکسوتان و من به عنوان کسی که موسس و بنیانگذار این تشکیلات بودم قرار دارد و از این موضوع خوشحالم که ملوان نتایج خوبی می‌گیرد اما در مصاحبه‌ای خواندم که سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفته است که من به ملوان شخصیت داده‌ام. این برای من و سایر پیشکسوتان باعث تاسف است که او این صحبت‌ها را مطرح کرده است.
وی ادامه داد: انتظار من از مدیربرنامه‌های این مربی و مترجم گیلانی او این است که او را توجیه کنند چراکه افتخارات ملوان انقدر زیاد است که قابل شمارش نباشد. 4 دهه قهرمانی، فرهنگ‌سازی و رعایت مسائل اخلاقی از ملوان تیمی پرافتخار ساخته که باید در کنار آن به پرورش بازیکنان ملی‌پوش هم اشاره کنم اما الان که با چند نتیجه ملوان سرمربی این تیم بگوید با ورود من این تیم شخصیت گرفته حرف ناصحیحی است.
پیشکسوت باشگاه ملوان افزود: شاید اسکوچیچ فراموش کرده که چطور به ملوان آمده و یا نتایجی که در ابتدای فصل می‌گرفت را از یاد برده است که با صحبت‌های اعضای هیات مدیره و پیشنهاد پیشکسوتان و با ورود فرماندار تیم متحول شد. آقای اسکوچیچ! به خودت بیا. ما خوشحالیم که ملوان نتایج خوبی می‌گیرد اما با چند نتیجه‌گیری انتظار نداریم این صحبت‌ها مطرح شود. شما اگر شخصیتی هم به دست آورده‌ای از ملوان و افتخارات آن بوده است.

دیدگاه‌ها