کد خبر : 1036534 | 22 بهمن 1392 ساعت 00:29 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

افضلی: دیگر فرصت را از دست نمی‌دهم

قهرمان وزن 74 کیلوگرم جام تختی گفت: دیگر فرصت را از دست نمی‌دهم و برای رسیدن به دوبنده تیم ملی با هر حریفی می‌جنگم.

افضلی: دیگر فرصت را از دست نمی‌دهم
 رضا افضلی در خصوص کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های جام تختی گفت: در این مدت روی نقاط ضعفم کار کردم و نقاط قوتم را هم تقویت کردم تا بتوانم با نهایت قوا در جام تختی به موفقیت برسم.
به گزارش فارس، وی ادامه داد: وقتی در فینال لیگ مقابل شعبانوف، نفر سوم جهان به پیروزی رسیدم خیلی‌ها می‌گفتند اتفاقی بوده است و می‌خواستند من را وارد حاشیه کنند، اما با این قهرمانی نشان دادم که آن پیروزی اتفاقی نبوده است.
قهرمان جام تختی تصریح کرد: در مسابقات قهرمانی کشور هم یک امتیاز هم به حریفان ندادم و قهرمان شدم؛ نشان دادم زحمت زیادی در این مدت کشیده ‌ام. دیگر فرصت را از دست نمی‌دهم و برای رسیدن به دوبنده تیم ملی با هر حریفی می‌جنگم.
افضلی با بیان اینکه تمام هدفم رسیدن به دوبنده تیم ملی در مسابقات مهم و معتبر است، گفت: باید با برنامه ریزی بهتر همین روند رو به رشد را ادامه دهم تا بتوانم به عنوان نفر اول این وزن مطرح باشم. از حمایت‌های رسول خادم و زحمات مربیان تیم ملی محسن کاوه و غلامرضا محمدی تشکر می کنم که راهنمایی آنها باعث پیشرفتم شد.
وی خاطرنشان کرد: کادر فنی هر دستوری بدهد اطاعت می کنم؛ جام جهانی را پیش رو داریم و سپس قهرمانی آسیا و در نهایت امیدوارم با موفقیت در انتخابی تیم ملی بتوانم دوبنده اول تیم ملی را از آن خود کنم و نماینده شایسته‌ای برای کشورمان در میادین بین‌المللی باشم.

دیدگاه‌ها