کد خبر : 1059281 | 20 اسفند 1392 ساعت 10:26 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

سیسه: ابراهیموویچ فروتنی ندارد

جبرئیل سیسه با انتقاد از زلاتان ابراهیموویچ اعلام کرد این بازیکن فروتنی ندارد و یک بازیکن مغرور است.



سیسه: ابراهیموویچ فروتنی ندارد
پاری‌سن ژرمن در هفته 28 لیگ فرانسه موفق شد باستیا را با 3 گل شکست دهد تا جایگاه خود را در صدر جدول استحکام بخشد. این دیدار تقابل دو بازیکن بزرگ در ترکیب دو تیم بود. زلاتان ابراهیموویچ مهاجم سوئدی پاری سن ژرمن و جبرئیل سیسه مهاجم سابق تیم ملی فرانسه که در باستیا بازی می کند.
سیسه درباره رویایی‌اش با زلاتان ابراهیموویچ در بازی با پاری‌سن ژرمن گغت: من هیچ وقت طرفدار ابراهیموویچ نبودم. او بازیکنی است که فکر می‌کند خیلی از بقیه بهتر است و هیچ تواضع و فوتنی در او دیده نمی‌شود.
سیسه در ادامه گفت: این که شما بازیکن خوبی باشد دلیلی بر آن نمی‌شود که بقیه بازیکنان را تحقیر کنید. بارها از نحوه صحبت‌کردن او ناراحت شدم. او بدون این که درک کند مخاطب صحبت‌هایش چه کسی است هر چه به ذهنش برسد را به زبان می‌آورد. البته می دانم که او برای من ارزش قائل نیست و من را در حد خودش نمی‌داند.
پاری‌سن ژرمن با زلاتان ابراهیمویچ توانسته در صدر جدول لیگ فرانسه قرار گیرد و شرایط خوبی نیز در لیگ اروپا دارد. آنها در دیدار رفت خود برابر بایر لورکوزن موفق شدند با 4 گل به پیروزی برسند تا صعودشان را به مرحله یک چهارم نهایی تقریبا قطعی کنند.

دیدگاه‌ها