کد خبر : 1060563 | 06 فروردين 1393 ساعت 14:02 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

حس می‌کنم باز هم حس غرور و غیرت ایرانی‌مان گل کند

برومند: بهترین بازی را مقابل آرژانتین خواهیم کرد

دروازه بان سابق استقلال گفت: به نظر من صرفنظر از نتیجه ، ما بهترین بازی را در مقابل آرژانتین خواهیم کرد .

برومند: بهترین بازی را مقابل آرژانتین خواهیم کرد
پرویز برومند در گفتگو با خبرنگار ورزش سه گفت: چند فصل از فوتبال دور بودم ، تا اینکه به خاطر پسرانم به فوتبال برگشتم . می خواستم آن ها یادشان بماند که پدرشان زمانی فوتبال بازی می کرده . در آن موقع با 45 روز تمرین خودم را به شرایط مناسبی رساندم . نساجی مازندران پیشنهاد خوبی به من داد اما استقلالی ها گفتند بمان تا اسمت را در لیست خودمان بفرستیم . که در نهایت به خاطر یک سری مسائل این اتفاق نیفتاد و من به پارسه رفتم .
وی افزود : حالا هم که کلاس‌های مربی‌گری را می گذرانم و مدرک C  را گرفته ام و در خرداد برای مدرک B اقدام خواهم کرد .
وی در مورد بازی کردن در جام ستاره ها و اینکه چرا به تیم 98 فرانسه نرفت، گفت : در آن موقع با پژمان جمشیدی صحبت کردم و او گفت نیما نکیسا الان دروازه بان است و من به خاطر نیما به تیم موسیقی رفتم و در کنار شجریان و خواجه امیری در نهایت تیم اخلاق شدیم .
دروازه‌بان اسبق تیم‌ملی ایران در ادامه در مورد رفتن ایران به جام جهانی گفت : اول از همه باید بگویم این تیمی که امسال به جام جهانی رفته ، متاسفانه ضعیف ترین تیم تاریخ ما در جام های جهانی است! گلایه ای هم از فدراسیون فوتبال دارم . چرا به این قضیه دامن می زنند که کی روش تیم را به جام جهانی برده ؟ مگر بچه ها کاری نکرده اند . درست است که کی روش زحمات زیادی کشیده . اما دلیل نمی شود که زحمات بچه ها نادیده گرفته شود . فوتبالیست های ما پتانسیل رفتن به جام جهانی را داشتند .
برومند در ادامه افزود : افزودن بعضی از دورگه ها به تیم ملی اشتباه بود . در حالی که لیگ ما سرشار از بازیکنان خوب و با انگیزه است . این کار انگیزه را از لیگ ما می گیرد .
وی همچنین در مورد بازی های پیش رو در برزیل به خبرنگار ورزش سه گفت: به نظر من صرفنظر از نتیجه ، ما بهترین بازی را در مقابل آرژانتین خواهیم کرد . حس می کنم باز هم این حس غرور و غیرت ایرانی مان گل کند و بچه ها در این بازی بیش از هر زمانی خوب بازی کنند . ولی مقابل نیجریه و بوسنی مشکل خواهیم داشت . به خصوص نیجریه که از لحاظ فیزیکی بر تیم ما غالب است .
در نهایت برای همه ملی پوشان آرزوی موفقیت می کنم تا به امید خدا دست پر از برزیل برگردند.

دیدگاه‌ها