کد خبر : 1081507 | 18 فروردين 1393 ساعت 10:02 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربیان کاتانیا و کالیاری اخراج شدند

سرمربی 2 تیم از تیم‌های حاضر در فصل جاری رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا در پی کسب نتایج ضعیف در هفته سی‌ودوم این رقابت‌ها از کار برکنار شدند.

سرمربیان کاتانیا و کالیاری اخراج شدند
باشگاه کالیاری به طور رسمی دیه‌گو لوپس، سرمربی خود را اخراج و اعلام کرد هنوز جانشینی برای وی پیدا نکرده است. اخراج لوپس به دنبال شکست 3 بر یک شب گذشته (یک‌شنبه) این تیم در خانه برابر رم رده دومی که با سقوط سیسیلی‌ها به رده پانزدهم جدول همراه بود، صورت گرفت.
کالیاری در حال حاضر با 32 امتیاز در فاصله 7 امتیاز لیورنوی رده هفدهمی در مرز منطقه سقوط سری A قرار دارد. گفته می‌شود ایوو پولگا، مربی پیشین کالیاری قرار است هدایت این تیم را در 6 هفته باقی‌مانده تا پایان فصل برعهده بگیرد.
شب گذشته سرمربی یکی دیگر از تیم‌های سری A اخراج شد که او رولاندو ماران، سرمربی تیم کاتانیا بود. شکست خانگی 2 بر یک برابر تورینو که سبب شد کاتانیا با 20 امتیاز در قعر جدول رده‌بندی سری A بماند، کاسه صبر سران این تیم را لبریز و آنها را وادار کرد برای دومین بار ماران را از سمت سرمربیگری تیم‌شان اخراج کنند.
ماران پیش از این در ماه اکتبر از کار برکنار شده بود تا سکان هدایت کاتانیا را به لوئیجی دل‌‌نری بدهد اما دل‌نری هم کاری از پیش نبرد. در کمال تعجب سران باشگاه در اواسط ماه ژانویه بار دیگر ماران را استخدام کردند، هرچند شب گذشته دوباره او را اخراج کردند.
طبق گزارش رسانه‌های ایتالیایی مائوریتزیو پلگرینو، سرمربی پیشین کاتانیا که اکنون هدایت تیم جوانان این باشگاه را برعهده دارد، جانشین ماران می‌شود.

دیدگاه‌ها