کد خبر : 1081699 | 19 فروردين 1393 ساعت 21:28 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

طیری:

ماندگاری پاس در لیگ‌یک حق تماشاگران بود

مدیر فنی تیم فوتبال پاس همدان گفت: ماندن پاس در لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های ایران، حق تماشاگران فوتبالدوست همدانی بود و خوشحالم در بازی امروز سربلند بودیم.

ماندگاری پاس در لیگ‌یک حق تماشاگران بود
  امید طیری عصر امروز (سه شنبه) در پایان دیدار تیمش مقابل ابومسلم مشهد افزود: برای کسب پیروزی در بازی مقابل ابومسلم، همه بازیکنان و مربیان تیم در چند روز اخیر تلاش فراوان داشتند و امروز با برد 5 بر 2 مقابل این تیم، عیدی فراموش نشدنی به تماشاگران همدانی دادند.
به گزارش ایرنا، وی اضافه کرد: حساسیت این بازی و نبود چند بازیکن کلیدی سبب شد دست به تغییرات تاکتیکی و ترکیبی بزنیم و با جایگزین کردن چند بازیکن جدید و تغییر در نفرات توانستیم به یک برد دلچسب برسیم.
طیری بیان داشت: در طول بازی، تیم ابومسلم حریف دست و پا بسته ای نبود و به دنبال استفاده از ضدحملات و موقعیت ها بود اما بازیکنان تیم پاس بسیار بهتر ظاهر شدند و این پیروزی حق آنها بود.
وی با قدردانی از سیدعبدی افتخاری مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان و سایر اعضای تیم گفت: در روزهای اخیر شاهد حمایت های مادی و معنوی مدیریت دستگاه ورزش استان همدان بودیم و بازیکنان با انگیزه بهتری گام به این دیدار گذاشتند.
وی تاکید کرد: حالا که تیم پاس در لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور حفظ شده است باید برای سال آینده برنامه ریزی بهتری صورت گیرد تا این تیم به لیگ برتر فوتبال کشور که جایگاه اصلی آنها است، دست یابد.
تیم فوتبال پاس همدان عصر امروز (سه شنبه) با برتری 5 بر 2 مقابل ابومسلم مشهد در لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور ماندگار شد.

دیدگاه‌ها